20 Kasım 2014 Perşembe

Born Pretty'den gelen güzellikler #2


Merhabalar! 

Bu aralar çok fazla ortalıkta görünmüyorum değil mi?Hem de yazacak o kadar konu varken…Ne yazık ki aklı beş karışta havada olan bilgisayarım evin internetini görmüyor, başka kablosuz bağlantıları görüyor ama…Hani komşunun tavuğu diğerine kaz görünürmüş ya sanırım o hesap…Ne kadar uğraştıysam da bu sorunu çözemedim…Bir fikriniz varsa bana dönmeyi unutmayın!

Hadi asıl konumuza dönelim!

Born prettyden gelen bu güzellikler bana geçen hafta geldi…Aslında kargonun bana 2 ay önce gelmiş olması gerekiyordu fakat kargom bana teslim edilmedi ve ben bunu siteye bildirmeyi unuttum.Yaklaşık 60 gün sonra siteye bildirdiğimde bana yeniden bir paket göndereceklerini söylediler ve geçen hafta paket elime ulaştı ama tuhaf olan ise 2 gün önce elime yine aynı paketten ulaşmasıydı.Yani anlayacağınız kargo Türkiye’ye gelmesine rağmen sevgili Ptt çalışanları kargoyu yaklaşık 80 gün sonra elime ulaştırdı!Sanırım paket küçük olduğu için kıyıda köşede unuttular kargoyu…

Neyse her şeye rağmen ilgileri için Born Pretty çalışanlarına teşekkürlerimi iletmek istiyorum..Hani hep soruluyor güvenilir mi diye; kesinlikle güvenilir bir site ve çok da ilgililer…

Peki ben Born Pretty den ne aldım?


Geçen alışverişimde almak istediğim fakat stoklarda kalmadığı için alamadığım V kolyeyi J Çok hoşuma gitti, hatta 2 paket gelince 2 V kolyem oldu.Birisini de komşumuzun kızına hediye ettim :)

Ürünün linki için tıktık.






Şirin 4lü yüzük…Aslında ben bu yüzüklerin daha büyük olacaklarını düşünmüştüm ama böyle de çok beğendim..Çok güzel değil mi? 
Ürünün linki için tıktık.







Bu çivi yüzükten lisede hayranı olduğum Tarih öğretmenimde vardı.İkimiz de birbirimizi çok severdik ayrıca çok güzel bir kadındı ve elindeki yüzükler hep ilgi çekici gelmişti bana..Görünce almak istedim, bir de baktım ki Man from the stars dizisinin oyuncusu da dizi de bu yüzükten kullanmış.Çok şık değil mi?

Ürünün linki için tıktık.




 






Son olarak da topuz tokası aldım.Ölümüne pırasa olan saçlarımı topuz yapmak için kullacaktım ama beceriksizliğimden bir türlü yapamadım.Belki de saçım çok uzun olduğu için sığmadı emin değilim :)
Topuz tokası aşağıda göründüğü üzere kolayca şekilden şekile girebilen yapıda….
 Ürünün linki için tıktık.






Siz de bu güzellikleri, rahat ve güvenilir bir şekilde Born Pretty den alabilirsiniz.Alışveriş yaparken SBET10  %10 indirim kodunu kullanmayı unutmayın.Sevgiler :)


Önceki Born Pretty den gelen güzellikler için tıktık.
Born Pretty den nasıl alışveriş yapacağınızı öğrenmek için tıktık.



Not: İnternetimi düzeltmek için fikriniz varsa çekinmeyin söyleyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder