13 Kasım 2014 Perşembe

Kawaii Box : Kasım kutusu sürprizleri ♥


Selamlar!Sonunda Kawaii♥box kutuma kavuştum!Ama öncesinde daha önce şurada bahsettiğim Kawaii♥box hakkında okumayanlar için kısaca bir açıklama yapayım; 

Kawaii ♥ Box sitesi, Japonya'dan ve Kore'den sevimli,lisanslı 10 -12 ürünü bir araya getirip aylık kutu olarak  gönderen bir site...Siteye, aylık 18,90$ ödeyerek Kawaii Box'a üye olabiliyorsunuz ve site her ay size Kawaii ♥ Box kutusu gönderiyor.Ayrıca üyelikten çıkmak istediğiniz zaman üyeliğinizi iptal etme şansınız da oluyor.




Bana da Kasım ayının kutusu gönderildi.Kutuyu açarken çok heyecanlandım,çünkü içerisinde ne olacağını bilmiyordum, her şey sürprizdi yani…
İlk önce bu sevimli kart karşıladı beni…



Sonra kutudaki pembe kağıdı kaldırıp göz ucuyla bakınca istemeden ayyy çok sevimli diye bağırmaya başladım, erkek kardeşimin ters bakışlarını görünce hemen ciddi abla rolünü tekrar üstlendim :D  





Sonra dayanamayıp tüm ürünleri tek tek inceledim!Hepsi sevimlilikten ölmüyor mu ! :D



Öncelikle bu bilekliği aldım elime..Bileklikleri çok sevmeme rağmen son zamanlarda kullanmadığımı da fark ettim, neon rengi bilekliğim de olmamıştı hiç :) 


Sonra bu şirin mi şirin, süslü mü süslü pasta gözüme çarptı!Cupcake, pasta figürlerine bayılan ben bunu görünce çok mutlu oldum.Hemen telefonumun sağına soluna baktım takılacak yeri var mı diye, maalesef yoktu..Nerede o eski telefonlar :( Ama olsun ben bu şirinliği, yaşıma başıma aldırmadan kullanacak yer bulurum :)


Ve iki adet anahtarlık çıktı kasım kutusunun içinden...Eski şablonumu hatırlarsanız bu kediciğe bayıldığımı da bilirsiniz.Benim için çok güzel bir sürpriz oldu bu kedicik, ayrıca pembe OMG anahtarlığına da bayıldım :) Senelerdir kullandığım ikizler anahtarlığından kurtulmanın vakti gelmişti de geçiyordu bile! :D


Kabartmalı panda stickerları ve küçük postitlere merhaba deyin! Kırtasiye ürünleri seven ben, bunları da çok sevdim :)


2015 takvimine ne dersiniz?Hem de kuzucuklu :) Her sayfasında farklı bir ifadesi var bu şirin kuzucuğun :* 





Şirin mi şirin bir çorap vardı paketin içinde :) Kimseye çaktırmadan bu çorabı giymeyi planlıyorum..Malum kış çorapsız gezmek olmaz :))



Son olarak kutunun içerisinden bitter çikolatalı çubuk krakerler çıktı :) Bu tarz ürünleri seven annem içinden bir iki tane bana verip gerisine el koydu :))



Kawaii♥box ın Kasım ayı sanki benim için planlanmış gibiydi..Hepsi bayıldığım ürünler oldu!Ben Kawaii♥box ı çok sevdim.Peki sizce bu güzellikler nasıllar?


Not: Sürprizler için takipte kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder