11 Kasım 2014 Salı

Aradığım Blog Sen Misin?


Merhaba sayın okucuyularım, yepyeni bir etkinlikle karşınızdayım!Biliyorsunuz bir süredir blog tasarlıyorum ama bu konuda kendimi yeterince duyuramamış hissediyorum.Daha önce birkaç çekiliş yapmış olsam da farklı kitlelere ulaşmak amacıyla, bu sefer farklı bir şey yapıp kazanan blogları kendim belirlemek istiyorum.Nasıl mı?




Bu küçük etkinliğim için 5-10 blog seçeceğim ve bu blogları tasarlayacağım.Tasarımı yaparken blog sahibesinin de fikrini dikkate alıp, sonunda her ikimizinde içine sinen şablonu yapmaya çalışacağım :) Şablon benim tarafımdan blogunuza uygulanacak ve size teslim edilecek.

Önceki tasarımlarıma göz atmak için tıktık.


Şartlarım;

Öncelikle blog izleyici sayısı; 100 ve üzeri olan blogları değerlendirmeye alacağım..Takdir edersiniz ki bu konuda kendimi duyurmak istiyorsam izleyici sayısı yüksek olan blogları dikkate almalıyım.

Çekiliş blogları, copy paste mantığı ile çalışan blogları dikkate almayacağım, özgün olan bloglar kazansın istiyorum.


Bir de şablonu kazanan kişinin, blogunda tasarıma dair yazı yazmasını isteyeceğim.Sonradan sürpriz olsun istemem :)

Katılım;


Eğer şartlara uyuyorsanız  blog isminizi, ne tarzda yazdığınızdan bahseden birkaç cümle ve tabi ki bir de e-mail adresiniz yorum olarak bırakmanız yeterli...KESİNLİKLE LİNK BIRAKMAYINIZ.Hiç hoşlanmıyorum.Link bırakan yorumları yayınlamam, dolasıyla etkinlikten faydalanamazlar. 


Hak eden kazansın o zaman!  :)


Seçilen bloglar;

1.Eskaymak
2.AynaGöz
3.Pelin Pembesi
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Not: Etkinlik için zaman kıstası koymak istemedim, bu aralar birçok şeyle uğraşıyorum..Vakit buldukça seçip tasarlamaya çalışacağım.

Not 2: Daha önce tasarım yaptığım bloglar bu etkinlikten faydalanamayacak ( En çok da Düda ve Gönülçelen siz sormadan söyleyeyim dedim:D )


Not 3 :Etkinlik dışında şablon siparişi vermek için bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder