1 Kasım 2014 Cumartesi

Misaeng / 2014


Jang Geu Rae, lisede go oyununa benzeyen (adını hatırlamıyorum, hani şu dama gibi oynananlardan) oyun üzerine eğitim almıştır.Çok zeki olmasına rağmen, babasının hastalığı ve annesi için ek işlerde çalışmak zorunda kalır ve eğitimini yarıda bırakır.Her türlü ek işte çalışıp dışarıdan diploma alır.



Annesinin cvsini bir tanıdığı vasıtasıyla "Wonin International" şirketine vermesi sonucu orada işe kabul edilir, tabi torpilli sıfatıyla...Bu yüzden çalışma yerinde saygı görmez ve diğer stajerler tarafından dışlanır.Bu da yetmezmiş gibi bölüm patronu Oh Sang da onun orada torpilli sıfatıyla durmasından hoşlanmaz ve ona iş öğretmekten kaçınır.


Fakat  Jang Geu Rae, çalışmasıyla bölüm patronu  Oh Sang'ı etkilemeyi başarır.Peki diğer çalışanlar ve asıl patronu da etkileyebilecek midir?


Romantik komedilerden sıkıldığım şu sıralarda farklı türlere göz atmaya başladım.Misaeng de bunlardan birisi...Yalnız bu sefer isabetli bir atış yapamadığımı düşünüyorum.Dizinin ilk bölümü daral geldi içime, ezildikçe ezildi çocukcağız!2.bölüme bakayım belki güzelleşir dedim ama yok yok sevemedim bu diziyi..

Biliyorum ilerideki bölümlerde bu gördüklerin ne ki Sawakocuğum, fragmanı niteliğinde deyip daha çok ezecekler çocuğu ve benim kalbim bunu şu an kaldıramaz...Size izleyin ya da izlemeyin diyemem çünkü sadece 2 bölüm izleyebildim belki sonradan arap atı gibi açılacaktı ama imkan vermedim, veremedim...

Ama olur da izlerseniz ilk başta neden koşuşturuyordu bu çocukcağız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder