30 Kasım 2014 Pazar

Hadi inşallah / 2014


Pucca'yı tanımayanınız, duymayanınız yoktur herhalde...Blogger dünyasından çıkıp kitap çıkaran, ünlenen bir kişilik..Bu film de onun aşk hayatının bir kısmını kapsıyor..

Pucca, son aşkından ayrılıp  babasının evine, İzmir'e, geri döner.Onun için gündemde artık iş bulmak ve evlenmek vardır.Babasının tanıdığı aracılığıyla bir iş görüşmesine gider, fakat iş imkanlarında ne yemek, ne yol ne de insani çalışma koşulları vardır.Pucca tam ağzını açıp isyan etmek üzereyken onu görür, Pekmez'i...Tabi hemencecik işi almayı kabul eder.Fakat önünde büyük bir engel vardır; Pekmez'in çalışma arkadaşı Bayan K...


Sonrası ise tamamen komedi...Pucca, elini neye atsa eline yüzüne bulaştırır.Ama Pekmez'i elde etmeyi aklına koymuştur.Peki ya sonra?


Aylardır bu filmi bekliyordum ve vizyona girer girmez 28 Kasımda arkadaşımla beraber gittik.Öncelikle şunu söylemek istiyorum; kesinlikle Pucca hayranı değilim! İlk kitabını okuduktan sona ona karşı antipatim oluştu, o yüzden diğer kitaplarını okumadım.Sebebi ise yaşam tarzı değil de (beni ilgilendirmez) hani Pucca benim için aynı binada aynı mahallede hatta aynı semtte yaşamak istemeyeceğim biri..Tehlikeli, arkadaşlık dostluk kavramı yok..Ay neyse sevemedim işte...

Ama "Hadi inşallah" da Murat Boz ve Büşra Pekin'in oynadığını duyunca üstüne üstlük fragmanları da görünce filmi seveceğimi hissettim ve sevdim de bol bol kahkaha attım ama biraz eksik gibiydi film...Sanki olaylar bir ay gibi kısa bir zamanı kapsıyor gibiydi.Bir de yanlış hatırlamıyorsam Pekmez'den sonra Erik geliyordu  ya da gelmiyor muydu?Sıralamayı da karıştırmış olabilirim :) Eğlenceli bir yapımdı, izlenebilir, bol kahkaha atılabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder