28 Ağustos 2014 Perşembe

Perfect Number / Suspect X / 2012


Suk Go, lisede eğitim veren bir matematik öğretmenidir.Garip yürüyüşü ve konuşması nedeniyle öğrencileri onu pek ciddiye almaz fakat aslında o bir dahidir.Hayatında hiçbir şeyin anlamı yokken yan daireye taşınan Hwa Sun'u görmesiyle hayatı anlam kazanır.


Hwa Sun, yeğeniyle birlikte yaşayan ve bir pastanede çalışan genç bir kadındır.Onun hayatında değer verdiği en önemli kişi yeğenidir.Suk Go, her sabah Hwa Sun'ın çalıştığı dükkana gidip paket yemek alır, fakat ona olan aşkını hiç itiraf etmez etse bile karşılık alamayacağı bellidir.




Bir gece Suk Go, Hwa Sun'ın dairesinden bağrışlar duyar.Yan daireye gittiğinde Hwa Sun hiçbir şey belli etmemeye çalışsa da durum Suk Go gibi bir dahiden saklanamaz..Hwa Sun, yeğeniyle birlikte eski kocasını öldürmüştür ve suçunu itiraf etmeyi düşünmektedir fakat bu durumda yeğeni de suçlanacaktır.Suk Go, onlara yardım etmeye karar verir ve cinayeti birlikte örtbas etmeye çalışırlar.Fakat bu Suk Go gibi bir dahi için bile kolay olamayacaktır çünkü olay üzerinde bir zamanlar okul arkadaşı olan bir polis görevlidir.Peki suçu örtbas edebilecekler midir?



Film dram ve polisiye türünde..Aslında gerilim olduğunu düşünerek indirmiştim, dolayısıyla istediğim sonucu alamadım ama Suk Go'nun aşkına hayran kaldım!Gerçek aşkın, hiçbir karşılık beklemeden neler yaptırabileceğini gösteren harika bir yapım olmuş..Bu tür yapımları sevenler için uygun bir film olacaktır.İyi seyirler!!:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder