10 Ağustos 2014 Pazar

Born Pretty'den gelen güzellikler


Daha önce şuradaki yazımda Born pretty adlı, ilginizi çekebilecek birçok ürünün yer aldığı siteden bahsetmiştim :) Sitede takıdan kozmetiğe, telefon kaplarından elbiselere birçok ürün de var demiştim ve Kore dizilerinde yer alan birçok ürünün de yer aldığını eklemiştim :) Bir de siteden alışveriş yaparken SBET10  kodunu kullandığınızda, alışverişinizde %10 luk bir indirim kazanacağınızı da söylemiştim :)



 Bu kısa hatırlatmadan sonra Dream High dizisinde, Jiyeon'un o çok istediğim çilek saç kıvırıcıları vardı  


Artık onlardan benim de var! :) 
Ürün hakkında merak edenler için bilgi vereyim; ürün süngerden ve 2. resimde göründüğü gibi altlı üstü kesik var.Saçları çileklerin iç kısmına doladıktan sonra işte o küçük kesiklere tel toka yardımıyla tutturuyoruz :)











Ben dayanamayıp ürün gelir gelmez denedim bile! Alışverişe gideceğimiz için, acele ettiğimden saçlarımın arka kısımları pek saramamışım ama idare edin.Saçlarım pırasa olduğundan 1:30 saat sonra açtığımda hafif dalgalar oluşmuştu, bir dahaki sefere saçlarım nemliyken saracağım ya da sprey sıkarım :)

Çok sevimli değiller mi? 

Ürünün linki için tıktık.



Aslında aşağıdaki kolyenin siyahını almayı istemiştim ama stoklarda kalmamıştı.Bu arada sevgili Gönülçelen ile çok tartıştık aşağıdaki oyuncu kim diye bilen biri varsa lütfen söylesin!Yoksa Gönülçelen ortaya attığı isimde diretecek! :)
Ürünün linki için tıktık.

Sonra bu tek kuyruğu uzun, kayan yıldızı gördüm ve hemencecik ekledim listeme...Herhangi bir dizide yer alıyor mu bilmiyorum ama çok sevdim kendilerini :) 
Ürünün linki için tıktık.


Ve birçok Kore dizisinde gördüğümüz, Türkiye'de de oldukça popüler olan yüzüklerin altın rengini tercih ettim. 5 parçadan oluşuyorlardı, tek sevmediğim özellik hepsinin aynı boyutta olması :) 5ini birden takmayacağım artık napalım :D
Ürünün linki için tıktık.


Bu da ürünlerin bana gelen paket :)



Sitede yer alan diğer takı ürünlerine göz atmak için buraya tıktık.Eğer sıkı bir dizi izleyicisiyseniz birçok ürünün sitede yer aldığını fark edeceksiniz :) Aldığım ürünleri beğendiniz mi?

Not:Kargo, takip kodlu 2 hafta gibi bir sürede geliyor ve ödeme kredi kartıyla yapılıyor.Ben internet üzerinden bütün alışverişlerimi paypal ile yapıyorum güvenli olduğundan, çok sorulduğu için açıklama gereği duydum :) Ve bir kez daha söylüyorum, kapıda ödeme imkanı yok, maalesef yurt dışı alışverişlerinin hiçbirinde bu imkan yok..Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder