27 Ağustos 2014 Çarşamba

Mim #8 - Yaz dostum Mimi & Soru Mimi


Mim- Yaz Dostum 

Babasından miras kalan pipoya baktı  küçük kız...O yaşarken, nefret ettiği bu pipoyu hep kırmak isterdi ama şimdi babasından geriye kalan en anlamlı şeydi bu pipo...

Şöminenin kenarındaki berjere oturdu, elindeki pipoyu bırakmadan...Bayan X, sakızlı muhallebi koymuştu hemen oracığa...Sakızlı muhallebiyi istediğinde Bayan X, çok şaşırmıştı...Çünkü küçük kız babasının aksine sakızlı muhallebiyi hiç sevmezdi.Ama babası severdi!Bu gün, tam da onun evden ayrılışının yıl dönümünde yine yanı başında hissetmek istemişti babasını...Onun sıcaklığını...


Kapı aniden açıldığında o sevimsiz kadın girdi içeri, yanından hiç ayırmadığı yelpazesini sallıyordu yine...Babasıyla evleneli 2 yıl olmuştu, yüzünün güzelliği babasını ilk bakışta etkisi altına almıştı ama küçük kız onun içini görebiliyordu, annesinin yerini asla almasına izin vermeyecekti.Ve bu gün, bu kadın, babasının ölümünün 1. yıl dönümünde yine yanında bitmişti.İstenmeyen ot hep yanı başında biter..

Kadın, küçük kıza hafifçe gülümseyip köşede bir başına duran taş plağa doğru uzandı.Babası öldüğünden beri bir başına kalmıştı taş plak... 

"Şimdi seni rahatlatacak bir plak koyacağım" dedi arkası dönük bir şekilde...

Küçük kız, plak çalmaya başladığında  yere düşen bakışlarını aniden kaldırarak hızlıca üvey annesine baktı.Afallamıştı.

Böyle bir durumda PSY mı?! Babamın böyle cahil bir kadınla nasıl evlendiğine hala inanamıyorum! diye isyan etti içinden... 

Üvey annesinin aptal bakışlarını arkasında bırakarak hızlıca odasına çıktı küçük kız...Hemen kendini yatağına attı...Birden o kokuyu aldı...Babasına ait parfümün kokusunu...Geri gelmiş olabilir miydi?Ümitlenerek sağına soluna baktı...Kimse yoktu...Sonradan aklına geldi, yastık kılıfından geliyordu koku.Bayan X'e emir vermişti bir gün önce, babamın varlığını yanımda hissetmek istiyorum diye...

Ağladı küçük kız...Çığlıklarını yuta yuta ağladı..Buna artık dayanamıyordu...Kimsesi kalmamıştı hayatta, onu koruyacak, onu anlayacak, bazen de kızacak...Yaşamı artık anlamsızdı ve o korkunç kararı verdi...Babasının peşinden gidecekti...

Ehliyetim yok ki diye saçma bir düşünce geçirdi içinden...Sonra bu saçma düşüncesine kendisi de güldü...Ölüme giderken ehliyete ihtiyacı olmayacaktı...

Umarım keyifle okumuşsunuzdur.Mim'in kuralına göre aşağıdaki kelimeleri kullanarak hikaye oluşturacaktık;
Pipo
PSY
Cahil
Yastık kılıfı
Ehliyet
Taş plak

Yelpaze 
Sakızlı muhallebi

Benim de böyle bir hikayem çıktı ortaya mim için Düda'ya teşekkür ederim ve mimi cevaplamak isteyen herkese paslıyorum :)





Mim- Soru Mimi

Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?


Söylemek istemediğim şeyler konusunda pişmanlık hissetmezdim, kararlarımın arkasında durmayı severim:) Yalnız herkesten ölmeden önce bir helallik almayı isterdim.İşi sağlama almak lazım :))



Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?

Değiştirmezdim, ikisini de isterdim.Büyüttüğüm çocuğu kendi çocuğum gibi hissederdim, vermek ya da değiştirmek korkunç olurdu.Aslında bu durumu düşünmek bile korkunç!


Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?

Böceklerden korktuğum halde böcekleri öldüremeyen bir insanım...Bu çok canice!Bunun yerine sıcakta evde oturmayı tercih ederim...


Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

Hiçbir şey söylemeden,belli etmeden, tadı kötü olsa bile yerim...Çiğnemeden direk yutarım :)) Ayrıca farklı tatları denemeyi severim :)


Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiğine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)

Yapmam diyemiyorum çünkü konu aile olunca insanın bütün doğruları yok olur.Yalancı şahitlik yapsam da ömür boyu vicdan azabı yaşarım...


Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?

Babamın kıskançlık huyunu değiştirirdim, özellikle ergenlik zamanlarımda çok çektim bu huyundan..Bu yüzden hala babamla bazı konuları konuşmaya çekinirim :)



Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırdınız?

Boncuk yani muhabbet kuşumuzu kurtarırdım :) Eğer bütün canlılar kurtarılmışsa en son bilgisayarımı alırdım herhalde :))



Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?


Kendim olmaktan memnunum :)

Mim için Lover K'ya teşekkürler! :)

Kural olarak 7 kişiyi mimlemek gerekiyormuş ama kimlerin mimi yapıp kimlerin yapmadığını bilmediğim için bu mimi yapmak isteyen herkesi mimliyorum :) İyi günler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder