4 Mart 2014 Salı

School 2013 / 2012



School (okul),  1999 yılında yayımlanan ve 2002 yılına kadar devam eden popüler diziye dayanmaktadır. Dizide gençlerin lise karşılaştıkları sorunlar anlatılmaktadır ve yayınlanan diziler birbirinden bağımsızdır.Ben bu seriden izlemek için School 2013'ü tercih ettim, tabi bunda Woo Bin'in oynamasının da büyük etkisi var :D


Bu sefer, dizinin ilk bölümünü değil genel olarak anlatımı yapacağım neden mi? Çünkü ilk iki bölüm hatta üçüncü bölümün 48:30 dakikasında  Woo Bin çıkana kadar dizi ölümüne sıkıcı geçiyor, insanın içini bayıyor.Ondan sonra merak duygusunu,arkadaşlık duygusunu sonuna kadar hissediyorsunuz :)

Dizinin konusuna gelecek olursak -ki ben diziyi asıl tutan Park Heung Soo ve  Go Nam Soon ikilisi üzerinden anlatacağım-:

Bir sınıf düşünün, bütün belalı, kendini beğenmiş, ezik, sorunlu insanlar bir arada, aralarında iyi tipler de var ama çok az!Öyle ki hiçbir öğretmen bu sınıfa öğretmen olmayı istemez.Öğretmen Jung,  zoraki olarak bu sınıfa öğretmen olur ve sınıfa girdiğinde hiç kimse onu umursamaz.



Go Nam Soon da bu sınıfta yer alan Öğretmen Jung'un öğrencisidir, kendi halinde sessiz biridir.Kendisine yapılan hiçbir zorbalığa karşı koymaz, sanki zorbalıktan hoşlanıyormuş edasıyla 2 bölüm boyunca sürekli dayak yer, hiç itiraz etmeden parasını sınıftaki zorbalara verir.



Go Nam Soon, her ne kadar sessiz sakin, kendisine yapılan zorbalıklara baş kaldırmayan biri olsa da başkalarına zorbalık yapılmasını engeller.

Dayak yediğinde ise hiçbir şey yapmadan sadece Jung Ho ve zorba arkadaşlarının ona vurmasına izin verir ve hiçbir şekilde onları şikayet etmez.Yine böyle bir günde Go Nam Soon, Jung Ho ve arkadaşları tarafından darp ediliyorken karşılarına farklı üniformalı biri çıkar ve Go Nam Soon büyük bir korku yaşar.Öğretmenlerinin olay yerine gelmesiyle kaçmak zorunda kalırlar ama Go Nam Soon geçmişinden gelen bu kişi bir sonraki gün kendisiyle aynı sınıfa transfer olur.Bu kişi Park Heung Soo'dur.Artık Go Nam Soon geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalır.



Dizi öyle çok gülünecek, eğlenecek bir dizi değil...Birkaç sahne dışında genel olarak hüzünlü hissettiriyor ve aşk adına hiçbir şey yok.Tabi onların aşkla yarışacak dostluklarını saymazsak...Gençlik ve hüzünlü diziler sevenler için harika bir tercih olacaktır:İyi seyirler :)

Dikkat buradan sonrası fazla spoiler içerir!

Ben hem izleyenler hem de izlemekte kararsız kalanlar için diziden dikkatimi çeken sahnelerin repliklerini çıkardım :)

 1 sorunun 5 dakika olması beni çok şaşırttı.Bizde sadece 1 dakika :)


Bu üçlüyü çok sevdim,  her zaman severim böyle komik tiplemeleri :)



Gecenin bir yarısında izlediğimden midir nedir bilmiyorum, gözlerimi sandviçlerden alamadım :))


Bu kızı boğmak istedim, çok sinir bozucuydu!



Park Heung Soo ve  Go Nam Soon arasındaki arkadaşlığın derinliği etkiledi beni...



Böyle dostları olmalı insanın hayatında dedim, gerçek dostları...Karşılıksız, zor olsa da her şeye rağmen yanında duran, sadık...






Woo Bin'e olan hayranlığım bir kat daha arttı.O sert mizacına karşın, ağlarken o kadar içtendi ki bir de baktım ben de ağlıyorum...



Lee Jong Suk'a da haksızlık yapamam, oyunculuğu harikaydı!Zaten I hear your voice'da da hayran bırakmıştı beni kendine...







Resmini görüp hep merak ettiğim sahnelerden biriydi ramen sahnesi :))





Her Kore gençlik dizisinde olduğu gibi, bu dizide de zorbalar iyi oldu.Hatta bizim muhteşem ikilimiz Park Heung Soo ve  Go Nam Soon'a yapıştılar :D



 



Park Heung Soo'nun ayakkabıları ıslandığında Go Nam Soon'un gecikmiş hediyesi de harikaydı, sevgili arkadaşlarım( blogun sahibinin ben olduğumu bilenler) istediğiniz zaman bana böyle sürprizler yapabilirsiniz, sakın beklemeye almayın hemencecik gönderin:P




Vee en sevdiğim sahne!Temizlik sahnesi bizim muhteşem ikilimiz dizi boyunca külkedisi gibiydiler!Sürekli ceza aldılar ve sürekli temizlik yaptılar!Canlarım bir ara bize de gelin ne güzel olur dedim, olmaz mı sen yeter ki iste Sawakocum dediler:))





Zavalı Park Heung Soo, paşa paşa sıraları taşırken Go Nam Soon akıllık yapıp asansöre binip taşımayı düşündü ve sonucu hüsran oldu:))


En sevdiğim ve en çok güldüğüm olaylardan biri de aşağıdaki resimdi.Özel bölüm, diziden daha eğlenceli ve komikti :)) Onlar sadece arkadaşlar!!!



İyi Seyirler !! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder