27 Mart 2014 Perşembe

Mim #3 - Asosyalliğe bir adım kala...


Tüm sosyal mecralar kapatılmış olsa ve herkese son bir hak tanınsa!

Facebook, twitter, tumblr'ın kapatılacağını duysanız, son paylaşımlarınız ne olurdu?



*Öncelikle facebook'un kapatılacağını duysam hiç üzülmezdim!Her gün birinin nişan haberini, diğerinin doğum haberini almaktan içim bayıldı.Ne var ki bu kadar erken atılıyorsunuz evlilik hayatına, anlamış değilim!Ay bir de sürekli paylaşılan seri resimler yok mu?Hani şu yüzüklü eller üst üste, kırmızı güller koklanıyorken ne bilim birbirlerinin yüzüne yan yan, sözde aşkla bakıyorlarken, çekmeyeni dövüyorlar!Bir ton facebook antipatikliği sıralayabilirim buraya ama konumuz o değil :))

Facebook'un kapanacağını ve uzunca bir süre açılmayacağını duysam ilk yapacağım şey, ayıp olmasın, şu komşumuz şu akrabamız yok küsmesin yok üzülmesin diye eklemek zorunda kaldığım sonra da bahane bulup silemediğim ve paylaşımlarını gördükçe ne işi var bunun benim listemde dediğim insanları silmek olurdu ve son facebook gönderim de;

"Sonunda huzur..." olurdu.


*Twitter'ın kapanacağını duyduğumda şaka falan diye düşünmüştüm.Ama sonra, ne olur ne olmaz diye son twitimi atmıştım;


Tabi ki Woo Bin ile vedalaşmadan olmazdı :P

Not:Hala twittera giriyorum ama zenmate çok kasıyor, o yüzden olmasa da olur diye düşünüyorum :))


*Tumblr açalı çok uzun zaman olmadı, o yüzden pek sıcak değiliz kendisiyle...Bazen unutuyorum bile tumblr hesabımın olduğunu :)) Tumblr da paylaşacağım en son şey de;

"Daha karpuz kesecektik..." olurdu herhalde :))

Bu mimi bana gönderdiği için sevgili Nabrut ve Yaşam blogunun sahibine teşekkür ediyorum ve mimi aşağıdaki bloglara paslıyorum;


Supercel
Eskaymak
Çelen'in Sazı 
Kore Masalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder