19 Mart 2014 Çarşamba

An Ethics Lesson / 2013



Jung Hoon genç ve yakışıklı bir polis memuru ama yalnız gündüzleri!Geceleri ise kolej öğrencisi güzel,foto modellik yapan komşusu Jin A ’nin casusudur.Kendi evini tam bir casusluk bürosuna çevirmiştir, Jin A'nin evine yerleştirdiği güvenlik kameraları ile onu dinler ve o işte olmadığında onu izler.


Olaylar böyle devam eder ve  Jung Hoon, bir gün yine Jin A'yi izlerken korkunç bir olaya tanık olur.Jin A, eski erkek arkadaşı tarafından boğularak öldürülür ve her şeybu noktadan sonra değişir.

Birden baktım da çok ilgi çekici anlatmışım ama değil!Neden mi?  

Filmi açtım ve izledim, ilk 10-15 dakika acabalar dolaştı aklımda...15 dakikadan sonra ne zaman bitecek bu film diye bekledim, hiçbir replik aklımdaki soruları cevaplayamadı ve pat diye film bitti.Ben de bir iki sahne atlarken olayı kaçırdım galiba diye izleyenlerin yorumlarına baktım, bir şeyleri anlamak için...Ve öğrendim ki tek değilmişim, altyazılarda hata varmış.Yalnız şöyle bir gerçek var ki altyazısı düzgün olsa bile fazlasıyla sıkıcı bir filmdi ve +18 sahneler içeriyordu.İlk defa bunu söylüyorum ama izlemeyin gereksiz bir filmdi bence...

Son olarak eğer izleyen varsa içinizde, kim neyin intikamını aldı filmde, en son caddede yürüyen kız kimdi yoksa kız ölmemiş miydi?
Ya da kız ölmedi her şey o bant için planlanmış bir oyundu, intikamdı ama o zaman ceset?!Ayyy sinir oldum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder