20 Ekim 2014 Pazartesi

Mim #10 - Beklentiler ve Hedefler


Sevgili Renklitirtil blogunun sahibesi, bana bir mim paslamış;
2015 yılından beklentilerim ve gerçekleştirmek istediğim en az beş hedef içeren bir liste hazırlamak üzerine...Öncelikle teşekkür ederim mim için...Aslında ben öyle hayattan çok beklentileri olan bir insan değilim..Hayır tabi ki benim de olmasını istediğim şeyler var ama bunları dile getirmekten pek hoşlanmam...Olmazsa hayal kırıklığım büyük olur çünkü...Biraz korkağım değil mi?Ya da böyle konularda oldukça korkağım kabul ediyorum...Ama bu sefer dile getireceğim!Farklılık olsun :)


Düş kırıklıklarımı bir kenara bırakıp benim 2015 yılından beklentilerime geçmeye ne dersiniz?




Dikiş dikmeyi öğrenmek

Evet, biliyorum!Birçoğunuz için çok sıkıcı bir hayal...Ama benim gerçekten istediğim bir şey bu!Aslında dikiş kursuna kaydolmuştum fakat yedeklerdeydim ve ne yazık ki sıra bana gelmedi..Ne çok istemiştim rengarenk yastık kılıfları dikmeyi...Odamdaki sevimsiz, istenmeyen  koltuğu da rengarenk yapacaktım, sonra perde kumaşı alıp odama perde dikecektim ama kısmet değilmiş :( Olsun...Umarım 2015 yılında bir fırsat bulup dikiş dikmeyi öğrenirim, bunu gerçekten istiyorum :)





Daha fazla mutlu, huzurlu olmak

Her şeyi kafama takıyorum.Bu da üzüntülerimin artmasına ve mutlu günlerimin yok olmasına neden oluyor.2015 yılında içimde yok olan ya da karanlıkların arkasına saklanan Pollyanna yı yeniden canlandırıp daha pozitif daha mutlu olmayı umuyorum.Yapabilirim bunu! :)



Klasikleri okumak

Klasik romanlar, benim okumayı seçtiğim roman türleri arasında yer almadığı için birçoğunu bu güne kadar okumadım.Ben kurgu olarak bilimkurgu, psikolojik ne bileyim bir korku sever olduğumdan klasikler hep sıkıcı geldi bana...Ama bu sefer, hepsini okumak istiyorum, artık eskisi kadar da sıkıcı gelmiyor :) En azından okuyacağım romanların arasına klasikleri de sıkıştırabilirim!




Hayatıma yön çizmek

Hayatımda bir şeyleri şekillendirmek istiyorum...Bağımsızlığımı ilan etmek istiyorum, umarım 2015 te bu olur :)


Yurtdışına gitmek

Bu beklentim sadece 2015 için değil, ömrümün sonuna kadar geçerli...Yurtdışını gezmek istiyorum, ne iş ne de eğitim olsun içinde; sadece gezeyim, sorumluluk olmasın, param olsun...Neresi olduğu pek önemli değil, farklı bir yer, yeni insanlar, yeni yemekler tanıma fikri bile mutlu ediyor beni...Umarım bir gün olur :)




Güçlü olmak

Hem maddi hem manevi olarak güçlü olmak istiyorum.Ama daha çok manevi!Duygusal kişiliğim, beni çoğu zaman zor durumda bırakıyor.Güçlüden çok biraz daha sert biri olmak istiyorum, insanların gözyaşlarını kanmamak, sadece kendimi düşünen  bencil olmak istiyorum! 



Başarılı ve azimli olmak

Yaklaşık 2 senedir çeşitli konularda yaşadığım hayal kırıklığı beni pes etmeye sürekledi..Tamam hiçbir zaman çok hırslı biri olmadım ama bir şeyi gerçekten istediğimde bir yolunu bulup onu elde etmeyi becerdim..Hayal kırıklıklarımı bir kenara itip azimli davranmayı ve sonucunda başarılı olmayı istiyorum..Umarım olur :)


Son olarak babam için;

Bu beklenti de babam için olsun...Senelerdir çalışıyor ve bu sene emekli oluyor Allah'ın izniyle...Umarım kazandığı parayı istediği gibi bir yatırım aracı olarak kullanabilir :)

Mimi geç cevapladığım için kimlerin cevaplayıp cevaplamadığını bilmiyorum o yüzden bu mimi herkese paslıyorum!Evet, evet üzerinize alınabilirsiniz :)

Benim 2015 ten beklentilerim bunlar, peki sizin beklentileriniz neler? :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder