14 Ekim 2014 Salı

Fated to Love You / 2014



Bu aralar tembel mi oldum ben ne? Günlerdir izlediğim diziyi yazmaya, replik çıkartmaya üşeniyorum...Tamam üşengeçlik benim diğer adım ama şu sıralar gerçekten abarttım!Neyse geç olsun da güç olmasın diyerek konuya giriş yapalım :))

Kim Mi Young, büyük bir şirkette stajer olarak çalışmaktadır ama yaptığı iş getir götür işinden fazlası değildir.Şöyle ki asıl kızımız Kim Mi Young, Pollyanna'ya taş çıkartacak iyimserliktedir ve hiç kimseye hayır diyemez.İş yerindeki herkes onun bu iyi niyetini sömürür, ona saçma sapan bir ton ayak işi yaptırmakla kalmayıp bir de postit kız lakabı takarlar..


Çünkü asıl kızımız ona verilen saçma görevleri unutmamak için masasını postitle doldurmuştur. ( Sawako, burada yine ezik olarak lanse edilen asıl kızımıza bir ton laf söylememek için kendini zor tutuyor.)



Kim Mi Young, herkese iyi davranmasına rağmen iş yerinde sadece bir arkadaşı ona gerçekten değer verir.Bir de Avukat Min, ona nazik davranmaktadır ve asıl kızımız gizliden gizliye Avukat Min'den hoşlanmaya başlar.



Ve bir gün asıl kızımızın şansı döner, iş yerinde yapılan bir çekiliş sonucu lüks bir otelde iki kişilik tatil kazanmıştır.Yalnız ortada büyük bir sorun vardır; asıl kızımızın tatile yanında götürebileceği kimsesi yoktur.Vazgeçmenin eşiğine geldiğinde Avukat Min'e tatil teklifinde bulunur ve Avukat Min bu teklifi kabul eder.

Lee Gun, büyük bir şirketin varisidir.Zengin olduğu kadar küstahtır da...(Hele bir gülüşü var, Erol Taş'a taş çıkarır ) Yaklaşık altı yıldır çıktığı yurt dışında çalışan fakat artık Kore'ye dönen balerin sevgilisine, evlenme teklif etmeye karar verir.Aslında  bu kararı vermesinde, şirket hissedarlarının uyguladığı baskının da etkisi vardır



Ama yine de Lee Gun sevgilisini seviyordur.Büyük bir sürpriz hazırlar ona, tam da asıl kızımızın tatil yaptığı otelde...


Nitekim Lee Gun ve asıl kızımız Kim Mi Young için hiçbir şey planlandığı gibi gitmez...Yaşadıkları yanlış bir olay sonucu ikisi bir sabah aynı yatakta uyanır..Ve Kim Mi Young hamile kalır peki ya sonra?



Dizi romantik komedi, bazen dram türünde etkileyici bir yapım :) 20 bölümlük ve sonlanmış durumda!Son zamanlarda izlediğim diziler sonucu yaşadığım hayal kırıklığını telafi etti..İzlemelisiniz...

Buradan sonrası izleyenler için ya da spoilera doymayanlar için :D

Asıl kızımızın bu koşuşunu unutmak mümkün mü?




 Asıl kızımız eziklikte sınır tanımıyordu.Sinir oldum..Özellikle de önce bize sevimli olarak lanse edilen, sonrasında çirkinlikte sınır tanımayan avukat karşısındaki o ezik duruşu sinir etti beni...Avukat daha çok sinir etti orası ayrı...




Sonra o çıktı karanlıktan...Bizim asıl erkek kahramanımız, Gun sülalesinin bilmem kaçıncı torunu Lee Gun...Asıl kızımızı kurtarışı fazlasıyla havalı değil miydi?




Tabi sadece bununla kalmayıp asıl kızımızı prensese de dönüştürdü...Her Kore dizisinde olduğu gibi bu dönüşüm karşısında büyülenmekten de geri kalmadı :)



Asıl kızımızın, hamile kaldığını öğrendikten sonra Lee Gun'a söylemekten çekindiği sıralarda karnından bir sesin baba diye bağırması...



Sonra, Lee Gun'ın  o sesi bağrına basması...




Aslında bunların sadece asıl kızımızın kurduğu saçma sapan bir hayal olması...(Yalnız ben o sesin telefon uygulanmasından geldiğini düşünmüştüm :) )



Asıl kızımız, pollyannalıkta sınır tanımadığı gibi, herkesin eşiyle gittiği doğum öncesi kursa tek başına gitmeye çekinmez...



Her zaman, olumlu düşünür..Hatta Lee Gun'ın gelmediğini hocasına söylerken bile..Lee Gun'ın gelmeyeğinden o kadar emindir ki...



Ama Lee Gun, gelir hem de o Erol taş'a taş çıkartacak kahkahasıyla :D 

Bu arada, Lee Gun'ın dikiş yeteneğinden haberiniz  var mıydı?Doğmasını bekledikleri bebek için diktiği o kıyafet ne kadar özenliydi..Tabi ki gerçekte o dikmedi ama yine de çok iyiydi:))


Ayrıca kıskançtır da...Başkasının yapıştırdığı yara bandını bile kıskanır...Çaktırmadan kendi yara bandını yapıştırır..Yalnız yara bandına bayıldım!



Ama her zaman böyle gizli gizli kıskanmaz...Belli eder kıskandığını, sadece çocuğu için kıskanıyordur asla gerçekten kıskandığını kabul etmez:D




Ve asıl kızımızın Dilek kutusu vs Meraklı Lee Gun :)) 




İçinden çıkan asıl kızımızın dilekleri...Yalnız artık sıkmaya başlamadı mı, asıl kızlarımızın eziklikte sınır tanımamaları..Bu kadar da olmamalı...Asıl kızlarımız artık ezilmesin! 



Ve Lee Gun'ın asıl kızımızı salyangoza benzetmesi...Playfull kisste de Ha Ni salyangozdu değil mi? 
Birisi benim için salyangoz benzetmesi yapsa hakaret olarak algılardım ama onlar için bu böyle değil demek ki...Zorluklara rağmen direnen, yavaş yavaş istediğine ulaşan bir sümüklü böcek :D



Resimler arasındaki koca gözlü salyangozlara dikkat!Salyangoz ayrıntıda gizlidir! :D



Salyangozlar, kaplumbağalardan daha iradelilerdir.O küçücük bedenleriyle...Lee Gun'ın anlatmak istediği de bu olsa gerek :D





Bu arada fark etmişsinizdir, sadece asıl kızımızın değil Lee Gun'ın da hayal gücü geniş..Sadece salyangoz görmesi değil...Asıl kızımızı kıskandığını kabul edemediği ama kıskançlıktan delirdiği zamanlar o da hayal alemine dalar...Komşu abilere dikkat edelim kızlar :D





Lee Gun'ın öncesi ve sonrası...Hangisi daha iyi derseniz bence kısa saçlı olanı!Önceki halini, o gülüşüyle sapığa benzetiyordum, korkutucuydu bence! :D



Lee Gun'cığımız ne kadar kıskanç olsa da kıskandığı kişinin iyi yönlerini karşısında minnettar da olur :)) Şapşik!



Bu ikili arasındaki atışmalar harikaydı!Beni benden aldılar :D



Böyle süslü yemeklerden ben de istiyorum!Bir gün oturup kendim için yapacağım!Eğer olur da yaparsam blogumda da paylaşmayı unutmam! :D



Benim hala bir selfiem pardon öz çekimim yok biliyor musunuz?Akıllı telefonum var ama o yok bir ara çekinsem mi ki? :D



Ben de canım sıkıldığında tatlının dibine vururum..Canavara dönüşürüm, o an evet mutlu olurum...Hem tatlıyı sevmeyen insan olur mu ki? :)



Eğer olur da bir gün bana hediye almak isterseniz hiç doğum günümü falan beklemeyin!Tutmayın kendinizi!Bana kar küresi alın ama müzik çalarlısından :D



Böyle yetenekli insanları çok kıskanıyorum!Acaba teknik mi öğretiyorlar..Keşke bizde de sanata bu kadar önem vermiş olsalardı..Çok güzel değil mi?



Bir de bunların fan çizimleri var!Tıpkısının aynısı değil mi?:)


Her dizide böyle havai fişekli, romantik bir sahne oluyor..Olur da bir gün böyle bir sahne yaşamazsam çok içimde kalır!



Daha birçok sahne var, replik çıkarılacak ama artık yoruldum benden bu kadar ! İzleyin gençler! :)



Not: Dizinin bütün bölümlerini(19.bölüm hariç), yeni dahil olduğumuz sitenin internetinden indirmişim ve sitede internet kullanımında birinci olmuşuz dairecek...Tabi yönetim bu başarımızı kutlamak için bir liste hazırlamış ve sitedeki bütün binalara asmış..Kimi görürsem rekor sizde deyip dalga geçiyor :)) Ama bu dizi için değerdi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder