17 Ekim 2014 Cuma

Cennetten gelen postalar #2


Daha önce şuradaki yazımda, yani aylar önce, farklı ülkelere, tanımadığımız insanlara posta kartı attığımızdan, bu durumdan fazlaca hoşlandığımdan ve posta kartı koleksiyonu yapmak istediğimden bahsetmiştim.Bu memnuniyetin sonunda büyük bir umutla yurtdışına 7 kart atmış, karşılığında sadece 3 kart alarak hüsrana uğramıştım.


Aslında kartları temmuz ayında atmama rağmen ha bugün ha yarın yeni kart gelir diye bekledim ama olmadı..Gelen kartların birisinde de sadece adresim yazılı olunca Justin Bieber hayranlarına döndüm "Bir hi bile dememiş!" 

Sen git taaa nerelerden Türkiye'ye tanımadığın bir insana kart at bir "Hi!" bile deme!Üstüne üstlük posta pulu olarak da örümcek resmi yapıştır.



Durum böyle olunca soğudum posta kartı göndermekten...Bana gelecek olan kartlarım kayıp mı oldu yoksa başka bir şey mi bilemeyeceğim...Gönderdiğim kartlardan da ikisi aylardır onaylanmayı bekliyor, en son bugün mesaj gönderdim; ellerine ulaştıysa onaylasınlar diye :) 

Evde de gönderilmeyi bekleyen boş kartpostallar var, tozlanıyorlar orada, burada dururken...Sanırım onları da bir ara göndermeliyim..Tabi hayal kırıklığım biraz hafifleyince :)

Peki siz hiç postcrossing'i denediniz mi?

Not:Kartların nasıl ve nereden gönderildiğini merak ediyorsanız eski yazıma tıktık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder