21 Ekim 2014 Salı

Black Mirror / 2011


Uzun zamandır Amerikan ya da İngiliz dizisi yazmıyordum değil mi?Aslında pek yazdığım da söylenemez, doğru...Ama bu hafta deli gibi Amerikan/İngiliz dizisi izlemek istedim; içerisinde aşk olmayan,psikolojik, korku, polisiye olacaktı ama ne yazık ki bulamadım...Sonra sevgili Düda'nın Feneri blogunun sahibesi bana bu diziyi önerdi.. 2 sezon, 6 bölümden oluşan mini diziyi...

Diziye gelecek olursam; her bölümünde farklı bir konu işlenmekte daha doğrusu eleştirilmekte...Mesela bir bölümde teknolojiyi, diğer bölümde insanların bakış açılarını, başka bir bölümde paranın insan ahlakı üzerindeki etkileri gibi..Şunu söylemeliyim ki bu yapım, herkesin bayılacağı bir yapım kesinlikle değil...İçerisinde bol bol açık sahneler de var..Ama konuyu, bağlama eleştirme yönünden oldukça etkileyici bir yapım...İzlerken "aaa demek ki bu yüzdenmiş, evet çok doğru" gibi tepkiler vermeniz kaçınılmaz oluyor...Kesinlikle izleyin demiyorum, dediğim gibi herkesin hoşlanacağı bir yapım değil ama kesinlikle 2. sezonun 2.bölümünü izleyin; hem hiçbir açık sahnesi yok, hem konu etkileyici hem de diğer bölümlerden bağımsız bir bölüm olduğu için hiçbir şey kaçırmamış oluyorsunuz ve iddia ediyorum herkesin beğeneceği bir bölüm! :) Eğer izlerseniz yorumlarınızı da sakınmayın!Bu arada bana güzel, bol gizemli, akıllıca bir Amerikan/İngiliz dizisi önermek istiyorsanız hiç çekinmeyin :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder