31 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı çekilişi kazandım :)

Yaklaşık 1 ay önce Makyaj Kelebeği'nin düzenlediği yılbaşı çekilişine katıldım ve yılbaşı hediyesinin talihlisi ben oldum :) Aslında ilk defa bir çekilişten bir şey kazanıyorum, sürekli şanssız olduğumu söyler dururum,sanırım artık şansım döndü :)


Kutuyu açtığımda kutunun içindeki her şey ışıl ışıltı tam da yılbaşına uygun.Twilight Woods Vücut Spreyi ve selin ışıltılı spreyin kokusuna bayıldım tabi diğer hediyelere de:) Blogun sahibesi ürünleri sımsıkı sardığı için ürünler zarar görmeden elime ulaştı, tam da yılbaşı gecesi öncesinde benim için harika bir yılbaşı hediyesi oldu.Hediye için blog sahibine çok teşekkür ederim :)
Makyaj kelebeği blogunu ziyaret etmek için tıktık.



Unutmadan, Herkese sevdikleriyle geçireceği sağlıklı,mutlu, huzurlu ve bol şanslı yıllar dilerim, mutlu yıllar! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder