25 Aralık 2013 Çarşamba

Mim #2 Sevdim, Sevmedim Reklam Mim'i

Sevgili Supercel'e , beni  "Sevdim, Sevmedim Reklam Mim'i"ne dahil ettiği için teşekkürler! :).Reklamların insan psikolojisi üstünde tamamen etkisi olduğunu düşünerek hemen konuya atlıyorum:)

Öncelikle sevdiğim reklamlardan başlıyorum;

1.Profilo reklamları, bayılıyorum bu reklamlara!Oldukça yaratıcı ve ilgi çekici sizce de değil mi?-Anne niçin baktın bana öyle favorim:))-





2.Cem Yılmaz'ın oynadığı reklam filmi, karşılıklı güveni vurgulaması da banka açısından güzel olmuş :)



3.Biscolata reklamlarının, en çok sevdiğim reklamı...Sevilmeyecek gibi de değil orası da ayrı :))




Sevmediklerime gelince;

1.Aid reklamını çok gereksiz buluyorum, tanıtmaktan çok üründen soğutmak için yapılmış gibi...



2.Sigara içenler için çıkan Kamu spotundan, tam anlamıyla nefret ediyorum!Bir de ben ne zaman mutfakta tv eşliğinde keyifli kahvaltı yapıyorsam o reklama denk geliyorum, iştah falan kalmıyor!Ben orada ağzıma bir lokma atarken akciğerlerden tuhaf beyaz ayy....




3.Canga reklamı, bu fikri çok mu aramışlar anlamıyorum.Öyle gorilleşmeler falan...Onun yerine çikolatadan bir ısırık alsalar yeterli olurdu.Ha bir de Biskrem reklamı var, ilk başta sevimli gelse de artık sıkmaya başladı; bibibibibi bi biskrem versemm...






Mim'in kuralını bozmamak için 3den fazla yazmadım ama aslında baya bi nefret ettiğim reklam varmış.Ayy ne memnuyetsiz bir insanmışım ben:p Neyse...
   
Ben de bu mimi 'Nabrut ve Yaşam, Kore Masalı ve Mathildanın Dünyası 'na paslıyorum.Kolay gelsin kızlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder