16 Aralık 2013 Pazartesi

Dizimag tamamen kapandı...


Yıllar önce dizi izlediğim Diziport diye bir site vardı, ilk Amerikan dizimi orada izlemeye başlamıştım "Supernatural"! Aynı dizi eski sezonuyla Tnt de de yayınlanıyordu ama o sitede hem güncel bölüm yer alıyordu hem de alt yazılıydı hani bizim televizyon kanallarımızda olduğu gibi edilen küfürleri lanet olsun diye çevirmiyorlardı, orjinal sesleri daha çekici geliyordu bana...O zamanlar hiçbir siteye üye olmayan ben o siteye üye oldum.Sonra siteye ne olduysa oldu sadece dizilerin fragmanlarını yayınlamaya başladı.Peki artık ben nereden izleyecektim bu dizileri?

Bu sefer dizimag'i  keşfettim.Site mükemmeldi Amerikan dizilerinin birçoğu burada yer alıyor ve güncel bölümler hemencecik çevriliyordu.Senelerce bu siteden dizileri izledim, üye olduğumda takip ettiğim dizilerin gelen yeni bölümlerinden bildirimlerle haberim oldu.En son izlediğim bölüm bile belliydi.Ama ne oldu bu site de kapatıldı, dizimag1 ,2,...9 a kadar yolu vardı ama her seferinde site kapatıldı ve bir daha da açılmayacakmış.İnternetten okuduğum kadarıyla dünyaca ünlü yapım şirketi Warner Bross'un avukatları, dizimag sahibinin evini telif hakları ile ilgilenen savcılığın aldığı arama kararı ile arayıp suç aletlerine el koydurmuş ve Warner şirketinin avukatları site yayını yapan cihazlara da el koydurunca sitenin yayını bitmiş ve dizimag sahibinin hapsi isteniyormuş.Sitenin günlük kazancı 7000$mış da haksız kazanç elde ediyormuş da...Açık konuşmak gerekirse bu durumun birilerinin işine gelmediği çok belli!Sanki doğru düzgün zamanında Amerikan dizilerinin bölümlerini yayınladınız da biz izlemedik, sen daha 1.sezonu yayınlarken adam 3. 4. sezonu yayınlıyorsa tabi ki tercih edilir!İnternet dünyasını sürekli kontrol edemezsiniz ya nasıl olsa başka sitelerde açılacak...-Haberi okumak için tıktık


Neyse...Yanarım yanarım dizimag kapanmasından 1 gün önce takip ettiğim dizilerin yeni bölümleri gelmişti, izlemeyi bir gün sonraya ertelemiştim ona yanarım!Kafamda deli sorular;

*Ben hangi dizinin kaçıncı bölümünde kaldım?
*Dizilerin yeni bölümleri ne zaman gelecek?   
*En önemlisi ben bu dizileri, saçma sapan reklamlar olmadan hızlıca nereden izleyeceğim?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder