11 Eylül 2013 Çarşamba

İzledim Yorumladım 2013

Dikkat Spoiler içerir!! 





2013 dizilerini çoğunu yayınlanmaya başladığı ilk sıralarda yazdık.Yani yazdıklarımız yayınlanan ilk bölümlerden edindiğimiz izlenimlere göre şekillenmişti.Ben de izleyip bitirdiğim ve en çok okunan yazılarımız içinde yer alan birkaç dizi hakkında kendi yorumlarımı aktarmak istedim.






1.Nail Shop Paris

Dizi genel olarak oldukça güzeldi.Her ne kadar baştaki kızı erkek gibi bulsam da-Kara üyesi olması bu durumu değiştirmez-.Belki tepki alacağım ama kızın erkek kılığına girmiş hali kız halinden daha çekiciydi.İzlerken sıkılmadım ama sürekli tırnak görmekten içim bayıldı!Bir tek bana mı itici geldi o tırnaklar, romantizmi tırnaklara bağlamalar falan!


Dizide en gereksiz kahraman olarak Alex'i gördüm.O çocuk rol oynayamıyor muydu yoksa oynadığı karakter mi ruhsuzdu bir türlü anlayamadım.Kay ve Jin -özellikle Kay- olmazsa dizi tutulmazdı-en azından ben izlemezdim-.Dizinin başında Kay itici, suratsız bir karakter olarak gösterilmesine rağmen daha sonrasında senarist ters köşe yapıp birçoğumuzu Kay'e hayran bıraktı.Sırf Kay için  bile izlenebilir bu dizi!!


Olaylar da öyle standart Kore dizilerindeki gibi gelişmiyor.Açıkçası 10 bölüm olması beni korkutmuştu.Asıl kızımız Kay ile Alex arasında kalınca, kesin dedim sonunu açık uçlu bırakıp bizi çıldırtacaklar ama yanıldım.Dizi çok güzel bir sona sahip!Kesinlikle izlenilmeli!! ( Dizinin konusunu okumak için tıklayın )



2.Flower Boy Dating Agency


Eğer Flower Boy serilerini izlediyseniz hepsinin birbirinden harika diziler olduğunu fark etmişsinizdir-seri içindeki diziler birbirinden farklı-.Bu dizinin ilk çıktığını duyunca ve görünce fazlasıyla sevindim.Buradaki asıl kızımız oldukça şirin ve güzel-buradaki asıl kız kahramanımızla bir sorunum yok-.Ama asıl erkek kahramanımız için aynısını söyleyemeyeceğim, oldukça itici geldi bana, bir türlü ısınamadım işte!Karakterleri bir kenara atıp konusuna gelecek olursak, çöpçatanlık yaparak insanları birbirine aşık eden bir şirketin olaylarını konu alıyor, tabi bu şirkette çalışanların hayatlarını da...


Dizinin ilk başlarda konusu ilgi çekici ve sürükleyici gelse bile, sonrasında bende nedense izleme isteği uyandırmadı.Son bölüme 2-3 bölüm kala diziyi izlemeyi bıraktım.Ben de hiç merak uyandırmadı.Zaten sırf dizideki şef için izliyordum ama o bile kurtaramadı benim gözümde diziyi :( ( Dizinin konusunu okumak için buraya tıklayın )

 (2010 yapımı Cyrano Agency dan esinlenerek yapılmış bir dizidir, hatta dizideki tiyatronun ismi de aynıdır, "Cyrano" )



3.I Hear Your Voice


Benim için  2013 yılının en güzel dizisiydi!Sadece oyuncularıyla değil, olaylarıyla da...Dizimizin konusundan kısaca bahsedecek olursak, küçük bir çocuk olan Park So Ha'nın babası öldürülür ve kimse onun söylediklerine inanmaz.Liseli bir genç kız olan Hye Soung ona şahitlik eder ve katil hapise atılır.Katil hapise atıldıktan sonra genç kıza birgün ondan bunun intikamını alacağını söyler.O günden sonra Park So Ha ve Hye Soung bir daha görüşmezler.Ta ki kader onları tekrar birleştirene kadar...


Her ne kadar dizilerde olgun kadın genç erkek ilişkisini sevmesem de bu dizide bu durum beni hiç rahatsız etmedi.Hani ikisi de aynı yaşta olsalar fena olmazdı ama böyle de iyiydi.Ayrıca Park So Ha da çok sevimliydi,insanın böyle tokatlayarak sevesi geliyordu -tuhaf bir sevme şeklim var kabul ediyorum:))-.İçinde oldukça güzel romantik komedi tadı ve içimizi baymayacak derecede dram vardı.Kesinlikle izlemelisiniz ! ( Dizinin konusunu okumak için buraya tıklayın )



4.Vampire Heaven



Japon dizilerinin genelinde konularda saçma bir komiklik vardır.Çoğu insan bu tür dizileri gereksiz görebilir ama ben saçma sapan komik şeyleri de seviyorum.Öncelikle ergenlik dönemimi atlatalı çok oldu ve öyle vampirli filmleri de pek sevmem ama bu dizi diğer vampirli dizilerden tamamen farklı!Herkes birbirini ısırmıyor bir kere:)) Buradaki vampirlerimiz Sakurako ve Komachi kötü kalpli vampir Kontun elinden kaçıp insanların dünyasına yerleşirler ve Sakurako burada bir insana aşık olur.Aynı zamanda Kont da bu ikilinin peşindedir.Kesinlikle izlemelisiniz demiyorum, çünkü herkesin beğeneceği türde bir dizi değil.Ama yani izleseniz de  fena olmaz. ( Dizinin konusunu okumak için buraya tıklayın )



5.Monstar

Dizi ilk yayınlandığında herkes diziyle ilgili paylaşımlarda bulunuyordu ve benim de oldukça ilgimi çekti ama ısrarla izlemedim.Çünkü tüm bölümler gelecekti ve ben bir günde diziyi bitirecektim.Yakın zamanda diziyi izledim.Konusundan bahsedecek olursam; sanat sınıfındaki öğrencilerin sorunlarından bahsediyorlar.Bunların arasında; idol,arkadaşları tarafından ezilen karakter, ailesiyle sorun yaşayan sevimli kız-kendileri asıl kızımız olur-  ve dahası var.


Dizide  Yoon Sul Chan-kendisi idol- ve Min Se-Yi 'nin aşkı üzerinde duruyorlar.Açıkcası ikisi de çok sevimli, aşkları çok güzel ve diziyi izlerken oldukça eğlendim.

Tek problem dizi bu gençlerin yalnız 1 yılını anlatıyor.Sonrasında ne olduğu hiç belli değil.En nefret ettiğim diziler sonu belli olmayan dizilerdir.Belki idol ayrılacak başka birini bulacak kendine!O kadar güzel giderken diziye bir iki bölüm daha yazıp adam gibi son yapsalar olmazdı sanki!Mutlu sonla bitiyor ama o son benim için tam son değil işte...  ( Dizinin konusunu okumak için buraya tıklayın )




6.The Last Cinderella


Dizi Sakura adında kuaförlük yapan 39 yaşındaki bir bayanın yaşamı üzerine...Asıl kızımız fazlasıyla bakımsız, kuaföre gelen herkesi güzelleştirir ama kendisine hiç özen göstermez.Heh bir de sürekli yükselme umuduyla yanıp tutuşur ama hep başkalarına kaptırır.Kaptırdığı kişilerden biri de Rintaro diye bir adam...Bu da asıl kızımıza aşıktır ama hiç çaktırmaz ama ona da bir müşteri aşıktır ve asıl kızımızı kıskanır.Olay böyle aşk üçgeni gibi ilerlerken pat kıskanç müşteri erkek kardeşini asıl kızımızla çıkmaya zorlar, kendilerince bir plan düzenlerler.Oldu mu sana aşk dörtgeni...Tanışırlar ilerleyen bölümlerde aşk da olur ama son bölümde ne olduğunu bilmiyorum.Neden mi?

Çünkü asıl kızımız gelmiş 39 düz hesap 40 diyelim, asıl erkek kahramanımız daha  20lerin başlarında...Asıl kızımız minyon sevimli bir şey olsa, onu geçtim arada bir saçlarını tarasa belki bana çekici gelebilirdi.Yok yok asıl kızdan kaybetti bu dizi...Eğer ben tiplere takılmam diyorsanız izlenebilir olaylar baya karışık karışık... ( Dizinin konusunu okumak için buraya tıklayın )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder