7 Haziran 2014 Cumartesi

Çinden Ucuz Alışveriş :Miniinthebox


Bir süredir alışveriş yapmak için yeni site arıyordum  ve karşıma Miniinthebox çıktı. Siteden bahsedecek olursam;Miniinthebox Çin menşeli bir milyoncu tarzı bir site..Sitenin içindeki ürünlerin neredeyse hepsi çok uygun fiyata, ayrıca freeship özelliği var.Yani ne kadar alışveriş yaptığınız önemli olmadan ücretsiz kargoyla size gönderim yapıyorlar.
Ben siteden yaklaşık 5-6 $lık alışveriş yaptım ve ürünler elime 35 gün sonra ulaştı.Zaten siteye mail attığımda ürünlerin gelmesinin 40 günün bulabileceği söylenmişti.

Ek bilgi; 35 $ ve üzeri alışveriş yapınca ürünler elinize daha hızlı ulaşıyormuş :)

Bunlar aldıklarım...








Kedili kalemlere bayıldım, pilot kalem tarzında..O mavili şeyler de annem için, horlamayı engellediği iddia ediliyor sitede ama annem uyur uyumaz çıkartıp attığı için  işe yarayıp yaramadığını bilemiyoruz.. :)


Kedili kalemler için tıktık.
Uçlu kalem için tıktık.
Horlamayı engelleyen şey için tıktık.


Aslında siteden daha fazla alışveriş yapacaktım; fakat forumlarda olumlu yorumlar olmasına karşın bloglara yorum yapanların hepsi kargonun gelmediğinden şikayet ediyorlardı.Ben de sepetime eklediğim güzellikleri birbir çıkardım ve sadece birkaç kalem aldım.Keşke daha fazla alışveriş yapsaymışım.

Benim burada sitemim paket eline ulaşmadan önce yorum yapan kişilerin ulaştıktan sonra herhangi bir bilgi vermemesi...Her ne kadar böyle bir sorunla blogumda karşılaşmasam da alışveriş yapmak isteyen beni kötü etkiledi..Neyse bir dahaki sefere artık :(


Kargonun kutusu, geldiğine inanmayanlar için ..








Bunlar da almak istediklerim, sepetimden çıkardıklarım;




*Bu kalemlerin her birinden birer adet almayı istemiştim çok güzel değiller mi?


1 numaralı kalem için tıktık. 
2 numaralı kalem için tıktık. 
3 numaralı kalem için tıktık.
4 numaralı kalem için tıktık.





*Bu bardak altlıklarından 4 adet alacaktım,  en çok da bunları çıkardığım için üzüldüm :(

Bardak altlarına bakmak için tıktık.


*Ve  desenli bantlar...Hepsi çok güzeller...Ben siparişimi 1 numaralı bantta kullanmayı düşünmüştüm...

1 numaralı desenli bant için tıktık. 
2 numaralı desenli bant için tıktık. 
3 numaralı desenli bant için tıktık. 




*Evde bulunan chopsticklerin hepsi ahşap olunca bir iki çift de metallerden almak istemiştim, zaten bu fiyata başka bir yerde bulmak imkansız gibi bir şey..Ben 2 ve 4 numaradan almayı planlıyordum.

1 numaralı chopstick için tıktık.
2 numaralı chopstick için tıktık.
3 numaralı chopstick için tıktık.
4 numaralı chopstick için tıktık.
5 numaralı chopstick için tıktık.






*Ve mandallar, evett mandallar...Hani şu Kore dizilerinde kızların saçlarında gördüğümüzün daha sevimlisi... :( 




Saçıma mı takacaktım yoksa kağıt mı tutturacaktım bilmiyorum ama ben 4 numaralı olanı almak istiyordum.

1 numaralı süslü mandal için tıktık.
2 numaralı süslü mandal için tıktık.
3 numaralı süslü mandal için tıktık.
4 numaralı süslü mandal için tıktık.
5 numaralı süslü mandal için tıktık.






*4 numaralı bileklik benim alacağım modeldi, aslında 5 numarayı da sevmiştim :)


1 numaralı bileklik için tıktık.
2 numaralı bileklik için tıktık.
3 numaralı bileklik için tıktık.
4 numaralı bileklik için tıktık.
5 numaralı bileklik için tıktık.






*Bir de bu kablo sarıcısını, kaybolan mp3 üm için istiyordum alamadım, mp3 üm de hala kayıp yastayım :(

Kablo sarıcı için tıktık.



*Ürünler geldikten sonra, sitenin güvenli olduğunu anlayan arkadaşlarım da bir ton telefon kılıfı ekletti favorilerime, bir sonraki siparişimde beraber alalım diye...Hayır nasıl karar verecekler o kadar kap içinden hala anlamış değilim :)


Böyle 7 8 sayfa dolu :)


İphone 5 / 5 s için kılıflar, kaplar


Sponge Bob kabı için tıktık.

Heirs ten hepimizin bildiği düşkapanı kabı için tıktık.
Baykuş desenli kılıf 1 için tıktık.
Beatles kabı için tıktık.
Makyaj fırçaları kabı için tıktık.
Dondurma kabı için tıktık.
Tavşanlı kılıflar için tıktık.
Çift bestfriend kılıfları için tıktık.
Patates kızartması kılıfı için tıktık.
Sevimli baykuş kılıfı için tıktık.

Samsung Galaxy 5  için kılıflar

Düş kapanı kabı için tıktık.
Düş kapanı kabı 2 için tıktık. 
Baykuş çift kap için tıktık.

Hepsini yazamayacağım üşendim...Neyse bunlar da benim beğendiklerim ayrı dursun kalabalıkta kaybolmasın:))

Kuş desenli soft kılıf için tıktık.
Ayıcık desenli sevimli kap için tıktık.


Hepinize mutlu alışverişler, merak ettiklerinizi çekinmeden sorabilirsiniz.. Çekiniyorsanız da maille ulaşabilirsiniz..Sevgiler..:)


Not 1: Siteden makyaj malzemesi almanızı önermem, bu konuda herhangi bir sorumluluk da kabul etmem.


Not 2: Birkaç tane daha denemek istediğim site var, ondan sonra bu siteden alışveriş yapmak için geri döneceğim:))

Not 3: Adres yazarken lütfen posta kodunu falan yazmayı unutmayın, internetten adresin ne şekilde yazılacağına bakabilirsiniz..Bir de İngilizce yazmanıza gerek yok adresi, sadece Türkiye yerine Turkey yazın, zaten Türkiye'ye geldiğinde dağıtımı Türkler yapıyor :) Sürekli sorulduğu için söylüyorum kapıda ödeme imkanı yok, zaten yurtdışı alışverişlerin hiçbirinde bu durum yok.. :)


Ekleme;

Siteden bana 3 ayrı sitede kargo deneyimlerimi paylaşmam için mail gelmişti, ödül olarak da 3 farklı hediyeden birini seçmem istendi.Yorum yaptıktan sonra seçtiğim hediyenin stoklarda olmadığını öğrendim ve diğer iki hediyeden birini seç dediler.Ben de diğer iki hediyeyle ilgilenmediğimi mümkünse bardak altlıklarından göndermelerini rica ettim ve cevap atmadılar ama 5 gün sonra evime hızlı kargoyla onları gönderdiler!Sonunda bardak altlıklarıma kavuştum :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder