20 Ağustos 2013 Salı

Hikaye Blogu Açtık!!


Misaki Ayuzawa ile her yan yana geldiğimizde -biz çocukluk arkadaşıyız- Kore dizi ve filmlerini tartışırız.Bazen de birlikte dizi izleriz.Diziyi izlemeye başladığımızda o bütün sahneleri ayrıntılı bir şekilde izler ve bense dramatik olan yerleri görünce"Aaa burası çok kötü, moralimizi bozar bu...Hadi atlatalım bu bölümü"derim ve dizinin en önemli sahnelerini kaçırırız ya da Misaki ben bakmadan izler ve bana özet geçer :)) Sonrasında ise "Bu senaristleri anlamıyorum, hep aynı şeyleri yazıyorlar.Bak mesela şu dizide ben olsam şöyle bir şey yazardım.Hem o çocuğu niye koymuşlar ki diziye, bütün dizi boyunca yatarak para kazandı.Bence şöyle olması daha iyi olur" gibi konuşmalar geçer.




Bu tür konuşmaları sadece evde birlikteyken yapmayız saçma sapan yer ve zamanlarda konuşuruz;mesela otobüsle bir yere gidiyorken, kafede yanyana gelmişken...Bir iki dedikodu yap demi gelmişsin yan yana hiiç!İki kelimemizden biri Kore olur.Yine böyle bir konuşma sırasında Misaki, Kore hakkında hikayeler yazan gruplardan bahsetti.Eve geldiğimde düşündüm evet ben de yapacağım dedim.Ama ne hakkında yazacaktım, karakterlerim nasıl olacaktı ya sonrasında konuyu nasıl bağlayacaktım?Ben bu konular arasında gidip gelirken Misaki her zamanki cool tavrıyla "Amann Sawako, yaz gitsin.Mükemmel olmak zorunda değilsin ya..."dedi ve ben de oturdum başladım yazmaya...Her yazacağımdan Misaki'ye bahsettim ve ona bahsettiğimden çok farklı şeyler yazıp ona gönderdim-yazarken insanın aklına bambaşka şeyler geliyor:))-.O da beni destekledi ve  geriye tek bir sorun kaldı.Nerede yayınlayacaktık?Kore Günlüklerim'de yayınlayamazdık çünkü araya dizi bölümleri falan girer ve hikaye bölünürdü.Yeni blog açacaktık peki ya adı ne olacaktı? Bu gibi sorunlarla tam iki ay boyunca uğraştık ve yeni hikaye blogumuzu açtık.Hatta şimdiden üç bölüm yayınladık bile! :)

Merak edenleri ve Kore hikayelerinden hoşlananları okumak için hikaye blogumuza bekliyoruz!!!


Hikaye Blog adresimiz:http://hayal-dukkani.blogspot.com/

Misaki'ye not:Yazdığın hikayeyi bırakma,her zaman yanındayım! Fighting!!

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder