30 Ağustos 2013 Cuma

En İyi K-pop Erkek Grubu Hangisi Anketinin Sonuçları!!



Yaklaşık 1 ay önce bu anketi oluşturdum.Anket normalde bir hafta önce bitecekti ama bazı oylar birbirine çok yakın olduğu için biraz daha beklettim.Anketi oluşturduğumuzda çoğunluk ilk 3ün arasında SS501, Super Junior ve Bigbang olacağına emindi.Aslına bakarsanız ben de öyle düşünmüştüm ama öyle olmadı.


Beklentilerimiz birincinin ya SS501 ya da Super Junior olacağıydı.SS501 bizi şaşırtmadı ve birinci oldu hem de 519 oyla!

İkinci ise; SHINee oldu.Aslına bakarsanız biraz şaşırdım.Evet SHINee da çok güçlü bir grup ama nedense Super Junior severler daha çok diye düşünmüştüm hep...SHINee ise tam 282 oyla 2.lik tahtına oturdu.Tabi bu da Super Junior hayranı Misaki'nin kalbine güm diye oturdu :))

Veee gelelim 3. olan grubumuza...Misaki'yi rahatlatacak bir haber! Super Junior'da ilk 3te yer aldı.Tam 149 oyla 3. oldu :) ve Bigbang 36 oyla 3. kaçırmış oldu...Daha önce hiç dinlemediğim EXO grubunun 115 oy almasıyla bundan sonra dinlemeye karar verdim.

Anket tablosunu yayınlayacak olursam durum tam olarak şu:



Anket sonuçlarımıza göre ilk 3 ; SS501, SHINee ve Super Junior...

*Peki ya sizin ilk 3nüzda hangi gruplar var? 

*Unuttuğum Cnblue gibi kaç grup daha var? 

*Unutmadan bu blogta hangi şarkıların çalmasını istersiniz, siz yorum olarak yazın biz ekleyelim :)  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder