24 Temmuz 2013 Çarşamba

İlk İzlediğiniz Kore dizisi





Benim ilk izlediğim Kore dizisi "Düşlerimin Prensi"ydi.Sanırım bundan 5-6 sene önce TRT1de yayınlanıyordu.Açıkçası ondan önce Kore dizilerine dair hiçbir fikrim yoktu.Zaten şans eseri denk gelmiştim bu diziye, televizyonda seyredecek hiçbir şey yokken...Ama birden hoşuma gitti ve eksik izlediğim için internetten tamamını izleyeyim de aklımdaki soru işaretleri yok olsun dedim.Diziyi alt yazılı bir sitede bulup bir günde bitirdim-hangi site olduğunu hatırlamıyorum-hem de bir kez değil defalarca izledim bölümlerini baştan sona...Ondan sonra devamı geldi zaten Coffee Prince, Full House derken bir bakmışım Kore dizilerinin delisi olmuşum :))





Zaten hepimiz Kore dizilerini böyle sevmeye başlamadık mı?İlk önce bir dizi izlersin, hoşuna giderse daha sonra bir tane daha gelir ardından...Bunun sebebi ilk izlediğiniz dizinin sizde bıraktığı olumlu etkidir.Ben de herkesin ilk izlediği -yani o olumlu etkiyi bırakan- diziyi öğrenmek için küçük bir anket yaptım, blogumuzda...Küçük derken mütevazi olmaya çalışmıyorum, seçenekleri o kadar az tutmuşum ki birçok kişi diğer seçeneğini seçmiş:)) 1000 kişinin katıldığı anket sonuçları şöyle...



Oylar arasında beni en çok şaşırtan Full House dizisinin ilk izlenme oranı oldu.Karşılaştığım birçok Kore dizilerinden hoşlanan kişilerin ilk dizisiydi.Oranlar arasında tabiki 1.lik Boys Over Flowers'ın oldu ki inanın buna hiç şaşırmadım!Ama 2.liği Goong alır diye düşünürken Playful Kiss kaptı 2.liği ve benim ilk dizim olan Goong 3. sıraya geriledi ki bunlar hep KHJ'nin oyunları :)) Peki ya "diğer" seçeneği! 4. olmuş bile...Hangi diziler olabilir ki onlar? Eğer sizde bu listede yer almayan dizilerden herhangi birini ilk olarak izlemişseniz, bu yazının altına yorum atarsanız çok mutlu olurum.Hem belki izlemediğim yeni diziler keşfedebilirim :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder