21 Ocak 2014 Salı

W2Beauty alışverişim :)


Merhaba arkadaşlar daha önce size W2beauty adında, Kore kozmetik ürünlerini rahatlıkla bulabileceğiniz ve gümrükten sorunsuzca geçirebileceğiniz bir siteden bahsetmiştim-Yazı için tıktık-.



Sipariş ettiğim ürünler bugün elime ulaştı ve bana takip numarası olmadan freeship seçeneğiyle geldi.Christmas, yeni yıl falan derken üzerine bir de bulunduğum şehrin kargo dağıtım merkezi değişince ürünlerin bana gelmesi 1 ay sürdü, aslında 1 haftadır postanedeymiş ama takip etme şansım olmadığı için beklemek zorunda kaldım:))

Takip numaralılar daha hızlı geliyor, yaklaşık 10-14 gün gibi hatta 8 günde bile eline ulaşan var.Eğer benim gibi heyecanlı biriyseniz "Ayy nerede kaldı bu kargo?" diye diken üstünde oturmak istemiyorsanız, kesinlikle takip numarası olan seçenekle alın, yoksa 2-3 $ için çekilecek çile değil.Ayrıca s
ite hakkında hiçbir kuşkunuz olmasın; sitenin sahibi Koreli, yani ürünleri ilgili olduğu ülkeden orijinal almış oluyorsunuz ve paypal ile güvenli alışveriş yapabiliyorsunuz.

Alışveriş yaptıktan sonra en büyük korkularımdan biri, kutunun içerisindekilerin zarar görmesiydi.Biliyorsunuz ki ptt kargoları taşırken pek de nazik sayılmaz, daha önce Türkiye içi siparişlerimde ürünün zarar gördüğü de oldu.Kutu elime ulaştığında sadece biraz ezilmişti.




Ama Alice, ihtimalleri düşünerek o kadar sıkıca sarmalamış ki ürünleri, kutu zarar görse bile içerisindekilere bir şey olacağını sanmıyorum :))


Peki neler aldım?

Missha M Perfect Cover BB Cream No;23

A'Pieu Kissable Tint Stick SPF14/PA+

Etude House - Bling Bling Eye Stick

Alice, bunların dışında 4 adet küçük tester ve bir adet şeker göndermiş :)



Aldığım ürünler hakkında en kısa sürede yazı hazırlayacağım.Eğer siz de W2beauty'den alışveriş yapmak istiyorsanız, W2beauty'e üye olurken  "07565312" kodunu kullanarak üye olup 5 $lık indirim kazabilirsiniz, ayrıntılar için eski yazıma tıktık. :)

*W2beauty ile ilgili herhangi bir sorunuz varsa, yorum yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım, bir dahaki post da görüşmek üzere :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder