20 Ocak 2015 Salı

Peki ya siz olsanız?


Bu aralar paramparça dizisinin sıkı bir takipçisiyim öyle ki bölümleri kaçırdığımda internetten izliyorum.Bilmeyenler için konusunu özetlemek gerekirse;
Aynı gün aynı hastanede doğum yapan iki kadının bebekleri karışıyor. Bebeklerden biri çok zengin, mükemmele yakın bir ailede büyüyor.Diğeri ise oldukça zor yaşam şartlarında büyüyor ve bu bebeklerin karıştığı onlar genç kız olduğunda ortaya çıkıyor.Sonrası ise tam felaket; iki arada bir derede...

Aslında bu dizi başlamadan önce de bu konu hakkında düşünüyordum. Sanırım bundan 2-3 sene önceydi; bir Türk ailenin çocuğu o dönemde Türkiye'de tatilde olan bir ailenin çocuğuyla karışmış ve bu yıllar sonra ortaya çıkmıştı. İki aile de anlaşıp çocukları değiştirmişti.Bu olayın bu kadar kolay olması şaşırtmıştı beni.. Ben olsam ne yapardım diye düşündüm; her ikisini de bırakamayacağıma karar verdim. Birisi benim büyüttüğüm çocuk diğeri öz, kanımdan... Felaket bir durum, insan işin içinden çıkamıyor ! Bir de ebeveyn olmadığım halde böyleyim düşünün...

Anneme "Sen böyle bir durumda olsan hangisini seçerdin?" dediğimde çok net cevap verdi " Büyüttüğüm çocuk benimdir bırakamam " dedi. Babam ise soruyu yanıtlayamadı. "Felaket" demekle yetindi. 

Peki siz olsanız hangisini seçerdiniz ya da ne yapardınız ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder