10 Ocak 2015 Cumartesi

Etude House Precious Mineral BB cream Bright Fit W13-Missha Perfect Cover BB Cream No.23 Karşılaştırması


Son zamanlarda sık sık Etude House ve Missha BB cream ile ilgili mailler, sorular alıyorum; "Hangisi daha iyi? Hangisi cilt tipime uygun?Hangisini önerirsin?" diye..

Öncelikle benim cildim karma cilt ama daha çok yağlı cilde yakın..Bu yüzden her tür kozmetik ürünü bana iyi gelmiyor; cildimde, tahriş, makyajı kusma, kızarıklık, renk değişmesi gibi tepkiler hemen oluşuyor.Yazacaklarım daha çok bu cilt tipinin sorularını cevaplayacaktır ama diğer cilt tiplerine de belli başlı fikirler verecektir.





Missha, harika bir bb cream ama her cilt tipi için değil!Karma ve yağlı ciltler için uygun, kuru ciltlerde ise dağılımı çok zor.Ama yok, kuru ciltliyim illa ben Missha kullanmak istiyorum diyorsanız bir nemlendirici ile yüzünüzde kullanabilirsiniz.Missha'nın karma ve yağlı ciltler için en büyük güzelliği; ciltte ağırlık, makyajı kusma, terleme yapmaması ve cilt tonunu dengelemesi...Evet ciltte kapatıcı etkisi var ama bir fondöten kadar değil..Cilde sürdüğünüzde kızarıklar,lekeler kapanıyor ve cildiniz sanki hiçbir şey yokmuş gibi doğal bir görünüme sahip oluyor.

Etude House bb creami ise kuru ciltlere ya da parlama, makyaj kusma sorunu olmayan ciltlere tavsiye ederim.Çünkü Etude House bb cream, sıcak havalarda parlama ve kusma yapıyor.Bu da bu tip sorunları olan, ben gibi,  kişileri rahatsız edecektir.Yalnız kış aylarında böyle bir sorunla karşılaşmadım.Bir de ağustosta memlekete gittiğimizde, orada nem azdır, Etude House bb cream'i daha rahat kullandım.Nem az olduğu için cildim kurudu, Missha'nın yüzdeki dağılımı zorlaştı ama Etude House'da böyle bir sorun yoktu. 


Etude House ve Missha'nın  tenimde görünümleri;


BB creamlere birazcık dokunup dağıttığımda aldıkları görünüm..Etude House'un yapısı hem daha yoğun hem daha iyi dağıldı.Alttaki foto flaşsız

Bu da flaşlı foto :)

Tamamen dağıttığımda ikisi de tenle bütünleşti bu yüzden farkı gösterecek foto çekemedim :) Etude House daha aydınlık oldu, Missha da doğal :)



Maddeleyecek olursak



Missha bb cream; 


Karma ve yağlı ciltlere uygun

Ciltte kusma,parlama yapmaz.Cilt tonunu dengeler
Cildi hiçbir şey sürülmemiş gibi doğal gösterir.
Kuru ciltlerde dağılımı zor.
SPF42 PA+++
50 ml (Büyük boy)


Etude House bb cream;


Kuru ve ciltte parlama, kusma tepkisi göstermeyen ciltlere uygun

Kış aylarında, yağlı ve karma ciltlerde kullanıma uygun, yazları ciltte, akma, kusma yapar
Cildi porselen gibi gösterir (Ürünü kullandığımda aldığım tepki, cildin porselen gibi )
SPF30 PA ++
60 ml (Büyük boy)

Bir de BB creamler ile çok sorulan soruları da cevaplayıp yayınımı bitireyim :)


BB creamler beyazlatıyor mu?


BB creamler beyazlatıyor ama birkaç ton...Bunun sebebi de içerisinde güneşten koruma faktörünün olması..Yani kullanıp bembeyaz olacağınızı düşünmeyin.Bir de benim gibi fondöten kullandığınızda, cildiniz hemen sararıyor, rengi değişiyorsa bb cream bu tepkileri vermiyor.



BB creamlerin kapatıcılığı nasıl?


BB creamlerin kapatıcılığı, cilde göre değişir.Benim cildimde, kızarıklık, renk dağılımı ve güneş lekesi sorunu var.BB creamler bunları kapatıyor ama kesinlikle bb creamlerden bir fondöten kapatıcılığı beklemeyin.



BB creamler sivilcileri iyileştiriyor mu?


Benim kırk yılda bir sivilcem çıkar.Missha cildi yağlandırmadığı için onu kullandığımda kuruduğuna şahit oldum ama Etude House kullandığımda hiç sivilcem çıkmadı.Tam olarak bilemiyorum bu konuyu bu yüzden :)




Nasıl oluyor da Missha BB cream'in 23 numarasını kullanırken Etude House'un W13 numarasını kullanıyorsun?Boynuna da mı sürüyorsun?


BB cream sürdüğüm sürede cildim birkaç ton açıldı ve benim boynum, yüzümden daha açık tonda..Bu da yüzümdeki, güneşte daha çabuk yanma ve kızarıklık sorunundan kaynaklanıyor.O yüzden bu iki tonu da rahatlıkla kullanabiliyorum.Hatta 23 numaranın eski yüz rengime göre, şimdi bir tık daha koyu geldiğini söyleyebilirim.Bir dahaki sefere bir ton açığını almayı düşünüyorum.




Hangi BB cream'i kullanmayı daha çok seviyorsun?


Etude House BB cream'in cildimde yaptığı aydınlık, temiz, porselenimsi görüntüye bayılıyorum ama cildim yaz aylarında Etude House ile rahat etmiyor.Bu yüzden sadece Kış aylarında ve nemsiz bölgelerde kullanıyorum.Missha'nınsa cildimi rahatsız etmemesini ve ten rengimle bütünleşmesini seviyorum :) Aslında Etude House BB cream'in rengi Missha BB cream'in de cildi rahat ettirmesi bir araya gelse mükemmel olur.


Ben bu ürünleri W2beauty'den aldım.Zaten bütün Kore makyaj ürünlerimin hepsini de oradan alıyorum. Şu an aldığım missha fondöten vs. ürünlerim var ama biraz daha kullanıp fikirlerimi öyle belirtmek istiyorum :) Onun dışında başka sitelerden kozmetik alışverişi yapmıyorum.Çünkü bir sorun olduğunda bu siteyle iletişimim daha kolay ve sahibi Alice her seferinde yardımcı olmaya çalışıyor.

W2beauty, Kore menşeli ürünleri rahatlıkla bulabileceğiniz bir site...Sipariş ettiğiniz ürünler gümrükte hiçbir sorun yaşamadan rahatlıkla geçiyor ve evinize teslim ediliyor.


Kore menşeli ürünleri, Kore'den sipariş edebileceğiniz site olan W2beauty'e 07565312 koduyla kaydolup ve 30$ ve üzeri alışverişlerde 5$lık indirim kazanabilirsiniz!Kayıt olmanızın hemen ardından facebook sayfasını beğenirseniz 1$lık daha indirim kazanacaksınız ve toplam kazancınız 6$ olacaktır.Ayrıntılı bilgi almak için  önceki yazıma tıktık.


Nasıl kayıt olurum, nasıl alışveriş yaparım, W2beauty'nin avantajları nelerdir? sorularının cevabı için tıktık.


Etude House Precious Mineral BB cream Bright Fit W13 için tıktık. 

Missha Perfect  Cover BB Cream No.23 için tıktık.


Umarım merak edenlerin soruları cevaplanmıştır :)


Not: Burada yazanlar sadece kullandığım BB creamler için geçerlidir, her bb creamin etkisi aynı değildir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder