12 Ocak 2015 Pazartesi

Born Pretty'den gelen güzellikler #3




Merhabalar! Karların erimesiyle birlikte kargolarım art arda gelmeye başladı.Gelen kargo da Born Pretty den olunca havalara uçtum.Born pretty benim en çok sevdiğim sitelerden biri; gerek ürün fiyatlarıyla gerek ürün çeşitleriyle ... 

Telefon kılıfları her zaman gözüme çarpmıştır fakat yaşadığım şehirde hem ürün az hem de telefon kılıfları çok tuzlu..Telefonu ilk aldığımda basit düz bir kılıfa 35 lira verdim ve aynısı bu sitede 6$ civarında :)
O da çok dayanmadı bana birkaç ayda kırıldı.Telefon kılıfı almak zorunlu oldu yani :)

Aşağıdaki ürünleri aldım. Arka kapaklardan biri " Aynı Yıldızın Altında" filminin sembollerini içeriyor. Filmi çok sevdiğim için hemen almaya karar verdim. Balinalı olanınsa rengine ve çizimine bayılıp aldım.



Bir de kapaklı  bir modele ihtiyacım vardı.Fazlasıyla sakar olduğum için telefonu düşürdüğümde ekranı koruması için :) Aslında benim beğendiğim hatta bayıldığım model aşağıdaki modeldi fakat stoklarda kalmamıştı.Sawako Kuronuma'a tam uygun değil mi? :)



Telefon kılıfı için tıktık.


Ben de bu kapaklı modeli seçtim.İç kapağı silikon gibi elastik bir yapıda ve telefonu geçirmek daha kolay  oluyor.Ayrıca kredi kartlarını koyacak yerleri var :) 



Aldığım kılıf için tıktık.


Diğer arka kapaklar sert bir yapıya sahip :) Ama oldukça uygun fiyattalar :)

Aynı Yıldızın Altında filminin sembollerini içeren arka kapak için tıktık.

Balinalı arka kapak için tıktık.



Bir de resmini ayrı çekmeyi unuttuğum kulaklık girişi için olan o şeker şapkalı anti dust var :) İlk resimde görebilirsiniz. :) Onun linki için de tıktık.




Siz de bu güzellikleri, rahat ve güvenilir bir şekilde Born Pretty den alabilirsiniz.Alışveriş yaparken SBET10  indirim kodunu kullanarak %10  indirim kazanacağınızı unutmayın. :)




Son olarak aldığım ürünler nasıl ? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder