5 Ocak 2015 Pazartesi

DIY: Eskimiş Çoraplardan Bebek Yapalım!


İnstagram adresim: @koregunluklerim 

24 yaşında koskacaman bir bebek olarak, Bayan Uykucu Dudak'ı da kuzenimin minik kızına kaptırdıktan sonra yine bir bebek yapma girişiminde bulundum.Büyümüyorum, kabul! :D Büyümeyi de düşünmüyorum :)) Ama işin kolayına kaçtım bu sefer!Artık eskimiş çorapları atmıyoruz!Onları değerlendirebileceğimiz zibilyon işsizlikten en sevimlisini keşfettim! Aslında bunu benden önce başkaları keşfetmiş ama bana denemek şimdi nasip oldu :)


Malzemelerimiz, herkesin evinde olan malzemeler! 
1 adet ten çorap
1 adet renkli çorap 
İp, iğne, makas 
Ve iç dolgusu için pamuk :) Eğer evinizde bulunuyorsa elyaf ya da boncuk silikon gibi dolgu malzemeleri de kullanabilirsiniz :)



Yapılışı:

Ten rengi çorabın parmak ucu kısmı kesiyoruz ve diğer kısmına, birazcık pay bırakıp düğüm attıyoruz ( bu pay daha sonra saçın kakül kısmı olacak :) )

Pamuğu, top şekline getirip kafa kısmını yapacak büyüklükte içerisine koyuyoruz ve kafanın alt kısmını iple sarıp düğüm atıyoruz.Kafanın ortasından bir miktar pamuğu çekiştirip, burun için, iple sarıp bağlıyoruz.Gövde kısmını da pamukla doldurup en alt kısmını dikiyoruz. Gövde kısmını biraz bol pamukla doldurun, ben malzemeden çalmışım :D Sonrasında sıska kaldı, bebekcik :))


Bu işlemleri bitirdikten sonra, renkli çorabın lastikli kısmını ve parmak ucu kısmını kesiyoruz.Lastikli kısmın kesilen yerini tersten dikip çeviriyoruz; bu bebeğimizin şapkası oluyor :) Parmak ucu kısmının da sağ ve sol köşesinden üçgenler keserek şort şeklini almasını sağlıyoruz ve bunu bebeğe giydiriyoruz.Bebeğin gövdesinden pamuk çekiştirerek, şortun açık kalan kısmından geçirip bacak görünümü almasını sağlıyoruz ve bebeğimiz hazır :D


Benim ilk deneyimim biraz acemi işi oldu ama ben yine de sevdim :)) Sizce nasıl olmuş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder