14 Kasım 2013 Perşembe

Makai Ouji: Devils and Realist /2013 !!!



Evet bir anime yazısına daha başlamış bulunuyoruz bunu otobüste giderken telefoncukumda yazıyorum kulağımda Taetngımın Ringa ling şarkısı anlayacağınız süper bir ruh halindeyim bu sefer ki mevzu şöyle tabi benim izleyeceğim ne olur fantastik animede şeytanlar bu olayın da teması "Lucifer" yaşı kadar uykuda kalması gerekmektedir, onun yerine bir vekil gerekiyordur ve bunu seçecek olan da insan ırkından seçici kanını taşıyan biridir.




  Olaylar tam burada karışıyor William  realist matafizik boyuta inanmayan biridir ona göre her şeyin bir bilimsel açıklaması vardır diye düşünmektedir. 




  William  ailesini kaybetmiş kalan mirası da amcası yönetiyordur ki tabi yönetememiş ve iflas ettirmiştir. Bizim William aç sussuz yaman ellerde okul taksidi ödenmemiş bunu duyar duymaz malikâneye, gider duyduğu iflas. Değil okul taksidinin ödenmemesi iflas ettiklerini de oraya gittiğinde kahyadan öğrenir.



Malikâneye gittiğinde her yer bomboştur.William artık kıyıda köşede saklanmış bir birikim olmalı diyerekten



başlar malikânenin köşe bucağını aramaya malikânenin altında gizli bir oda bulurlar.Kapı açılmayınca William zor kullanarak kapıyı kırıp girer fakat elini yaralar ve elinden kan bir damlar



kan odadaki şeytan çemberine düşünce Dantialon ortaya çıkar ve vekil şeytan olarak onu seçmesini ister William realist olarak bunun rüya olduğunu düşünüp kont şeytanını tınlamaz hatta iplemez birde üstüne




hırsız diyerekten paket halinde evden defeder :DD en çok güldüğüm yer çok komikti cidden :d Olaylar seçici William etrafında dönmeye başlar.
   Artık o bir seçicidir SOLOMON un kanını taşıyordur.



İnanmadığı için pek anlam vermese de kimdir bu solomon neden o seçici olmuştur atasına bu seçicilik niye verilmiştir bunların hepsini zamanla öğrencektirve şeytanlar ve melekler arasında bir nevi iç savaşmı derler öyle birşey başlıcaktır ve William bu iki taraf arasında sıkıştırılacaktır. 
       Eee artık nasıl öğrendiğinide anlatmıyim izleyin sizde dimi haha :DD.
  William bu realistliğinden dolayı şeytanlarla baya bi takışıyor





tepkilerini izlerken okdar güldüm ki gıcık bi karaktere sahip olmasına rağmen hoşuma gider oldu tavırları artık bekliyodum acaba ne zaman patavatsızca ve bilmişce bir laf edicek diye ve söylediği an kahkayı patlatıyordum :DD.
11 bölümü yayınlanmış durumda ve sonunu görmek için meraktan çatlıyorum hatta biraz abartayım  meraktan kuduruyorum (çok mu abarttım ne :P)   neyse bu kadar spoiler yeterli sanırım fantastik sounain seviyorsanız kaçırmayın yumulun animeye hahaha:D hadi iyi seyirler çingularım seviliyorsunuz <3 :D



Dipnot: yine yayını yazdım 1 hafta sonraya bıraktım Sawakoya çaktırmayın :P ama napayım çingularım gezmekten yayınlayamadım bir türlü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder