21 Ekim 2013 Pazartesi

Mimlendim! :)



Sonunda oldu, ben de mimlendim :)

Hep okurdum, merak ederdim;bu "mim" ne demek, neden bloggerlar bunun için mutlu oluyor diye.Başıma gelince ben de mutlu oldum, bunun için beni mimleyen sevgili Supercel'e teşekkürler! :)

Anlamını bilmeyenler için mim'in amacı bloggerlar arası sosyalleşmeyi ve blog trafiğini arttırmak. Önce bana sorulan soruları yanıtlayıp sonra üşengeçliğimden aynı soruları başka bloggerlara paslayacağım :)



1.İlk İzlediğiniz Kore Dizisi? Dizi Hakkındaki Yorumunuz?

Blogumu takip edenlerin bir çoğu ilk izlediğim dizinin Düşlerimin Prensi yani Goong olduğunu bilir.Benim için Kore dizilerinin en iyisi ve en mükemmeli...Normalde bir şeyi ikinci kez yapmayı sevmem.Mesela bir kitabı ikinci kez okumam, bir filmi ikinci kez izlemem, sonunu biliyorum ya!Ama bu diziyi inanın kaç kere izlediğimi bilmiyorum.Her izlediğimde ayrı bir keyif alıyorum ve bitince tekrar üzülüyorum.Benim için çok özel bir dizi :)




2.İlk Oppanız, ilk unniniz?

Aslında ilk dizimin Düşlerimin Prensi olmasına rağmen, ilk Oppam Coffee Prince ile "Gong Yoo" ki hala da öyle-ayyy çok tatlı :$-



Unni meselesine gelince...Unni dediğim ya da diyebileceğim öyle çok sevdiğim bayan ünlü yok ama "Yoon Eun Hye" çok beğendiğim bayan oyunculardandır :)


3.Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktörler, aktrisler?

Bana göre ilk 3teki aktörler;

Tabi benim listemde en başta Gong Yoo ve Hyun Bin yer alıyor!İkisi de oyunculukta kendilerini bu zamana kadar çok iyi kanıtladılar ayrıca ikisinin de  gamzeleri var :)))


Sonrasında Lee Min Ho! Zaten bir çok dizide de oynayarak bunu kanıtladı.Bazen öğrenci, bazen iş adamı,bazen zorba,bazen duygusal...Başkalarını bilmem ama ben ona her rolü yakıştırıyorum.

Kim Bum'ı da unutmamak lazım!Hiçbir şey yapmasın bütün dizi boyunca gülümsesin, insanı tuhaf bir şekilde mutlu ediyor!Sevimlilik abidesi :))


İlk 3teki aktristler;

İlk sırada Eun Hye yer alıyor.Hem duruşuyla,fiziğiyle mükemmel hem de oyunculuğuyla...Belki ilk 3te yer almasında Goong'daki rolü de etkili olmuş olabilir ama harika bir oyuncu!

İkinci sırada, belki birçoğunuzun tepkisini çekecek ama,Park Shin Hye yer alıyor.Kendisinin şansını kıskanmama rağmen oyunculuğuna laf edemem.Çok güzel oynuyor pis şanslı :))

Üçüncüye gelince...Yaklaşık 5 dakikalık bir düşünme süresinden sonra, üçüncü sıraya koyacak beğendiğim bir aktrist olmadığına karar verdim.İkide sınırlı kalsın :))

4.OST'ini en beğendiğiniz dizi?

İlk dizim olan Goong'dan Parrot



5.İlk izlediğiniz anime, ilk izlediğiniz Kore filmi?

İlk izlediğim Kore filmi sanırım "Bir milyonerin ilk aşkı"ydı.Çok sulugöz olduğum için uzun süre etkisinden çıkamamıştım :(

İlk animem, Ay savaşçısı'ydı.Trt1de yayınlanıyordu, hiçbir bölümünü kaçırmamaya çalışırdım.Tabi onun bir çizgi film değil de anime olduğunu öğrenmem uzun zaman aldı :) Ama animenin ne olduğunu öğrendikten sonraki ilk animem Kaichou wa Maid-Sama

6.İlk İzlediğiniz tarihi dizi?

İlk izlediğim dizi olan Goong yani Düşlerimin Prensi

7.Tayvan, Japon yapımlarınız ile aranız nasıl? En sevdiğiniz film ve dizilerden aklınıza gelenler?

Tayvan yapımlarına daha önce mesafeliydim, kızların konuşurken ciyaklamaları deli ediyordu beni,hala deli ediyor ama...Smiling Pasta adlı Tayvan yapımı diziyi izledikten sonra bütün ön yargılarım  yok oldu.Harika bir dizi!


 Japon film ve dizilerini severim hem de çok!Özellikle romantik komedi türündeki dizilerdeki o saçma gereksiz komiklik tam bana göre:)) Hiçbir sorun uzun süre sürmez hemen tatlıya bağlanır.Bu da beni cezbediyor.Kore dizilerindeki gibi karın ağrısı çekmiyorum :) En sevdiğim dizi ise; Switch girl




8.Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz? Bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?

Sanırım bir 6-7 yıl oldu :) Çok fazla dizi izledim;bloguma yazdıklarım dışında bir de yazmadıklarım var.Hiç not alma alışkanlığım olmadığı için tam rakam veremeyeceğim .Kesinlikle izlenilmesi gereken dizi çok kısıtlı olur, diziler olmalı bu soru :) Romantik komedi sever olarak kesinlikle; Goong,Secret Garden,Coffee Prince,Full House,Playful Kiss izlenilmeli! Dram pek sevmediğim için sadece 49 Days'i önerebilirim.Çünkü ilk başta eğlendirip mutlu ediyor sonra da yapacağını yapıp bütün her şeyi yok ediyor :(

9.Sıkıldığınız diziler?

İlk başta eğlenceli ilerlese de Flower Boy Dating Agency beni sonlara doğru sıktı bıraktım.Japon dizilerinden de Last Cinderella, asıl kızın o kadar yaşlı olması deli etti beni...Bir süreden sonra katlanamadım.




10.Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak isterdiniz?

Bütün dizilerde ikinci kızı oynayan,çocuk onu sevmediği halde zorla elde etmeye çalışan bu da yetmezmiş gibi bir de asıl kızımıza zorbalık yapan karakterlerin hepsini bir araya getirip türlü türlü işkenceler yapmak isterdim!O yüzden direk karakter söyleyemem, onların hepsi dayaklık!!!



11.Sonunu beğendiğiniz, beğenmediğiniz diziler?

Genellikle sonu mutlu biten her diziyi beğenirim ama Secret Garden'ınki içlerinde en güzeli bence...Diğer Kore dizilerindeki gibi mutluluğu gereksiz abartmıyor.Ana karakterler mutlu olsa bile, kaynanın asıl kızımızı yine de kabul etmemesi, bu gerçekçilik,sevilir ve tebrik edilir!!!



Sonunu beğenmediğim dizilere gelince;

1.Beni affet Gong Yoo ama o Big'in sonu neydi öyle?Hala dönenin kim olduğunu bilmiyorum!Güzelim diziyi sonunu öyle yaparak berbat etmişler!

2.49 Days, kız o kadar çabaladı ağlattı herkesi, sıkıntı çekti her şeyi geç sevimliydi.Sonra ne oldu?!Tekrar hayata döndü 2 gün yaşamadan öldü!

3.Monstar, o son, son muydu şimdi?Ne oldu yani?!Karakterlerin sadece bir yılını anlatmak mıydı amaç?İyi başlangıç kötü son benim için!

12.Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?

Üniversitedeki oda arkadaşım T-ara delisiydi :) Sanırım ilk dinlettiği şarkısı da T-ara" Apple is a"


13.Sevmediğiniz unni ve oppalar?

Öyle sevmediğim, gıcık kaptığım ünlüler yok :)

14.Korece mi Çince mi Japonca mı?

Şehirlerin meslek edindirme kurslarının dil bölümüne bakarken Japonca'yı gördüm-Korece yoktu- ve haftasonu olduğunu görüp hemen kaydoldum. Konuşurken kolay olsa da o alfabesi çok zor!3 farklı alfabe de nedir ya!En kötüsü de benim resim kabiliyetim berbat, harfleri çizerken binbir işkence çekiyorum ama yine de eğlenceli :))

Çinceyi kesinlikle tercih etmem!İçlerinde en zor alfabeye o sahip ama Korece aklımda bir yerde duruyor :)

Ben de aynı soruları ;  Sena'nın Notları... , Mathilda'nın Dünyası ve Kore Kore ye paslıyorum ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder